Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2008, 13:02Peter, det är skitenkelt. Bara man parar sig med rätt kön ;~)
Seså, varför ringer inte telefonen?
Peter, det är skitenkelt. Bara man parar sig med rätt kön ;~)
Seså, varför ringer inte telefonen?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 13:05Telefon? Det är oldschool. Varför kommer det inga PM?
Telefon? Det är oldschool. Varför kommer det inga PM?
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2008, 13:11Ska jag skicka ett till dig Peter? 😉
Ska jag skicka ett till dig Peter? 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 13:52Be Olle att lägga in en "matchmaker"-funktion. Det borde ju vara ganska enkelt. Man kan ju t.ex. börja med de singlar vars löprundor korsar varandras.
Be Olle att lägga in en "matchmaker"-funktion. Det borde ju vara ganska enkelt. Man kan ju t.ex. börja med de singlar vars löprundor korsar varandras.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 13:53....desperationens sista utpost....posta PM till varandra på FB.... 😉
Fast att icke-singlar förekommer i singeltrådarna hrmmmm??? (H)
....desperationens sista utpost....posta PM till varandra på FB.... 😉
Fast att icke-singlar förekommer i singeltrådarna hrmmmm??? (H)
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:03Funbeat.se + Puls.se + Match.com + Lunarstorm.se
Funbeat.se + Puls.se + Match.com + Lunarstorm.se
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:06De är inte nöjda med den de har och letar nytt.
De är inte nöjda med den de har och letar nytt.
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2008, 14:08Carina, saknar du mina PM? ;~)
Visst är det hemskt att osinglar lurar in sig här. Särskilt för den de är osingel med.Peter, snälla, blanda inte in Lunarstorm...
Carina, saknar du mina PM? ;~)
Visst är det hemskt att osinglar lurar in sig här. Särskilt för den de är osingel med.
Peter, snälla, blanda inte in Lunarstorm...
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:15🙂 Ursäkta intrånget från en icke-singel men underhållningsvärdet är mycket högre i den här gruppen än i "Tränande veganer" som jag hade höga förväntningar på
🙂 Ursäkta intrånget från en icke-singel men underhållningsvärdet är mycket högre i den här gruppen än i "Tränande veganer" som jag hade höga förväntningar på
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 14:33Ingen köttmarknad där? 🙂
Ingen köttmarknad där? 🙂