Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 20:16🙂 Tack Peter, det piggar alltid upp att gå in här en stund om man känner sej ensam och låg. "kopulationskammaren" jo, jag tackar. Men bitter, nej då! Det är bara det att det finns stunder då man skulle behöva nån som tröstar lite och tycker att man är h
🙂 Tack Peter, det piggar alltid upp att gå in här en stund om man känner sej ensam och låg. "kopulationskammaren" jo, jag tackar. Men bitter, nej då! Det är bara det att det finns stunder då man skulle behöva nån som tröstar lite och tycker att man är h
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 20:21Fördelen är att man inte smittar någon partner när man är förkyld, men nackdelen är att ingen pysslar om en när man är förkyld:(
Fördelen är att man inte smittar någon partner när man är förkyld, men nackdelen är att ingen pysslar om en när man är förkyld:(
Quote from Rasmus Olsson on 3 November 2008, 20:23Helena, jag kan komma med min huskur på river ingefära, pressad vitlök, strorom och te.
Helena, jag kan komma med min huskur på river ingefära, pressad vitlök, strorom och te.
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 20:30Jag tycker det e rätt toppen att va singel faktiskt! Man har liksom inte ens börjat på förrätten än...man har ju allt det goa framför sig!! 🙂
Jag tycker det e rätt toppen att va singel faktiskt! Man har liksom inte ens börjat på förrätten än...man har ju allt det goa framför sig!! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 20:33Kopulationskammaren?! 😀 Håller med Helena S (återigen!), det här stället piggar upp och ger en gott skratt mellan varven i alla fall! Det uppskattas definitivt.
Kopulationskammaren?! 😀 Håller med Helena S (återigen!), det här stället piggar upp och ger en gott skratt mellan varven i alla fall! Det uppskattas definitivt.
Quote from Lotta Lindström on 3 November 2008, 22:44Fördelen är att ingen (förutom jag själv då) klagar när man kommer hem från jobbet 22.30 och ska tillbaka igen 5.25 (#) Sömn, vem behöver sömn?
Fördelen är att ingen (förutom jag själv då) klagar när man kommer hem från jobbet 22.30 och ska tillbaka igen 5.25 (#) Sömn, vem behöver sömn?
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 23:14Helena...då har du ju inte träffat mig än 😀
Helena...då har du ju inte träffat mig än 😀
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 05:45Jag hittar inte heller några större fördelar med att vara singel... ganska trist faktiskt
Jag hittar inte heller några större fördelar med att vara singel... ganska trist faktiskt
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 07:25Men?? Vad är ni för några depp-läppar? Att vara singel är ju att vara med sig själv varken mer eller mindre. Då har man väl inte roligare än man gör sig, lika lite som man har det i ett par/tillsammans med någon?! Det finns ju tusentals fördelar.
Men?? Vad är ni för några depp-läppar? Att vara singel är ju att vara med sig själv varken mer eller mindre. Då har man väl inte roligare än man gör sig, lika lite som man har det i ett par/tillsammans med någon?! Det finns ju tusentals fördelar.
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2008, 07:36Nu tycker jag vi alla bannar Carina! Komma här och se fördelar. Fyyyy dig!
Nu tycker jag vi alla bannar Carina! Komma här och se fördelar. Fyyyy dig!