Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

🙂 Tack Peter, det piggar alltid upp att gå in här en stund om man känner sej ensam och låg. "kopulationskammaren" jo, jag tackar. Men bitter, nej då! Det är bara det att det finns stunder då man skulle behöva nån som tröstar lite och tycker att man är h

Fördelen är att man inte smittar någon partner när man är förkyld, men nackdelen är att ingen pysslar om en när man är förkyld:(

Helena, jag kan komma med min huskur på river ingefära, pressad vitlök, strorom och te.

Jag tycker det e rätt toppen att va singel faktiskt! Man har liksom inte ens börjat på förrätten än...man har ju allt det goa framför sig!! 🙂

Kopulationskammaren?! 😀 Håller med Helena S (återigen!), det här stället piggar upp och ger en gott skratt mellan varven i alla fall! Det uppskattas definitivt.

Fördelen är att ingen (förutom jag själv då) klagar när man kommer hem från jobbet 22.30 och ska tillbaka igen 5.25 (#) Sömn, vem behöver sömn?

Helena...då har du ju inte träffat mig än 😀

Jag hittar inte heller några större fördelar med att vara singel... ganska trist faktiskt

Men?? Vad är ni för några depp-läppar? Att vara singel är ju att vara med sig själv varken mer eller mindre. Då har man väl inte roligare än man gör sig, lika lite som man har det i ett par/tillsammans med någon?! Det finns ju tusentals fördelar.

Nu tycker jag vi alla bannar Carina! Komma här och se fördelar. Fyyyy dig!