Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 20:02Helena ta Ryan nästa gång - de kör bara med handbagage 😉
Helena ta Ryan nästa gång - de kör bara med handbagage 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 22:54Peter: Hur går det på nya jobbet?
Jag anar att du har en tuff tidsomställning denna vecka.
Peter: Hur går det på nya jobbet?
Jag anar att du har en tuff tidsomställning denna vecka.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 23:56Jag kom på en bra grej!?
Men får sätta upp sin andra skärm, för dual screen, utan att sambon blir avundssjuk för att man fick en extra skärm i julklapp i förskott? 😀 HiHI
Jag kom på en bra grej!?
Men får sätta upp sin andra skärm, för dual screen, utan att sambon blir avundssjuk för att man fick en extra skärm i julklapp i förskott? 😀 HiHI
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 05:24Tack! Carina. Änglar finns. (L) Ceasar hälsar. Woff
Tack! Carina. Änglar finns. (L) Ceasar hälsar. Woff
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 07:00Åhh woffi-woff själv Ceasar! (L) Ser ut att va en intelligent rackare: tränar bakdelen medan han käkar. Löst problemet med time-consuming training 😀 Han kan få flytta in hos mig vilken dag som helst!
Åhh woffi-woff själv Ceasar! (L) Ser ut att va en intelligent rackare: tränar bakdelen medan han käkar. Löst problemet med time-consuming training 😀 Han kan få flytta in hos mig vilken dag som helst!
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 07:01Jamen ok, husse kan också få en hälsning: krya på dig!
Jamen ok, husse kan också få en hälsning: krya på dig!
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 20:05...Jag har varit säkert singel mest av Er alla här.. Faktiskt 8 år! Stortrivs med det! Däremot kan man ha KK. Vilket gör att man kan ha ett underbart sexliv utan att behöva ha det värst med förhållanden.. Alltså det där tjatet om att man jobbar för mycket
...Jag har varit säkert singel mest av Er alla här.. Faktiskt 8 år! Stortrivs med det! Däremot kan man ha KK. Vilket gör att man kan ha ett underbart sexliv utan att behöva ha det värst med förhållanden.. Alltså det där tjatet om att man jobbar för mycket
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 20:52Jag tycker det är jättebra att du hittat vad du trivs med 🙂
Själv vill jag ha en kille att ösa kärlek och kramar över, men så tråkigt det vore om alla vore lika.
Jag tycker det är jättebra att du hittat vad du trivs med 🙂
Själv vill jag ha en kille att ösa kärlek och kramar över, men så tråkigt det vore om alla vore lika.
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 22:09Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att ha ett KK-förhållande
dock är det nog en risk att det kan bli komplicerat ändå (typ en av parterna får/har mer känslor än den andre) men det är klart
om både är inne på samma linje från början så, varför inte.
Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att ha ett KK-förhållande
dock är det nog en risk att det kan bli komplicerat ändå (typ en av parterna får/har mer känslor än den andre) men det är klart
om både är inne på samma linje från början så, varför inte.
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 22:10Julia, om du vill tävla i singelskap, så har jag varit singel hela mitt liv...
Julia, om du vill tävla i singelskap, så har jag varit singel hela mitt liv...