Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFärger på aktiviteter
You need to log in to create posts and topics.

Ser i andras almanackor att aktiviteterna har olika färger. Men i min almanacka blir det inte så. Vad fallerar?

Antagligen menar du de olika färgerna som ger av olika ansträngningsgrad/intensitet hos passet? Det anger du när du reggar ett pass, i högra menyn (en skala från 1-20 tror jag det är). Då ser du också vilka färger som gäller för de olika intensitetsgrader

Det är inte aktiviteterna som är av olika färg. Det är "ansträngningsgraden" enligt Borgskalan som man kan välja, när ett pass reggas. Gå in på "Puls, kcal, intensitet" på reggningssidan coh välj den intensiteten Du vill ha på passet, och vips får passet

Det är ganska praktiskt att ha de där färgerna, om man hade tänkt sig att springa på måttlig intensitet en vecka och sen ser man i efterhand på färgskalan att man legat närmare 20, då vet man att man inte klarade av att ta det lugnt en vecka 😀

Aha, tack för tipsen. Men det innebär ju att jag måste anstränga mig när jag tränar? 😀

No pain, no gain! 😉

LOL

Det tror jag du gör redan, fast nu försöker du fiska ödmjukhetspoäng genom att försöka framstå som en soffpotatis 🙂

Den gubben går inte 😉

Nej, den gubben går inte, han haltar förnärvarande. Men runt jul, då blir det hjul igen!

Aj fasen, varför halta? Vad har jag missat nu? Hoppas det blir hjul igen snart!

Det här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=247418