Quote from Guest on 28 February 2010, 18:16Har sett många som har damasker med färg och mönster, har letat och letat men hittar ingenstans 🙁 jag har ett par som jag köpte på Löplabbet - grå/svarta och det är bara dom som jag hittar när jag letar.
Har börjat misstänka att dessa damasker är hemma
Har sett många som har damasker med färg och mönster, har letat och letat men hittar ingenstans 🙁 jag har ett par som jag köpte på Löplabbet - grå/svarta och det är bara dom som jag hittar när jag letar.
Har börjat misstänka att dessa damasker är hemma
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 18:26www.dirtygirlgaiters.com
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:15😀
Har du beställt därifrån?
Har aldrig beställt från utlandet så jag vet inte riktigt hur det går till, lite nervöst.
😀
Har du beställt därifrån?
Har aldrig beställt från utlandet så jag vet inte riktigt hur det går till, lite nervöst.
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:26Malin, jag har beställt flera stycken därifrån i olika omgångar, det är aldrig några problem. Det är en tjej som syr dem och använder vinsten till att sponsra olika ultralöp. Kör vetja!
Malin, jag har beställt flera stycken därifrån i olika omgångar, det är aldrig några problem. Det är en tjej som syr dem och använder vinsten till att sponsra olika ultralöp. Kör vetja!
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:38Det lät bra, här ska beställas!
Det lät bra, här ska beställas!
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:39Malin, du kan lugnt beställa.
Har pratat med någon av dem ( jag och namn ) och sett dessa "dirtygirls" tingmängder av gånger.
Häftiga.
Kul att vara första karl i detta ämne.
PS. Det finns en hel del "dirty" inom långlöpning.
Ett av dessa "dirty" arra
Malin, du kan lugnt beställa.
Har pratat med någon av dem ( jag och namn ) och sett dessa "dirtygirls" tingmängder av gånger.
Häftiga.
Kul att vara första karl i detta ämne.
PS. Det finns en hel del "dirty" inom långlöpning.
Ett av dessa "dirty" arra
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:43Jag beställde för ett par veckor sen och de kom så fint i brevlådan i veckan.
Jag beställde för ett par veckor sen och de kom så fint i brevlådan i veckan.
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:44Poängen med damasker?
Accessoar?Ursäkta min okunnighet.
Poängen med damasker?
Accessoar?
Ursäkta min okunnighet.
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:45Jag är också sugen på sådana, och har kollat på hemsidan. Många fina finns det, så det blir svårt att välja. Kanske behöver man olika par för att matcha olika löparskor?? 😉
Men vad kostar frakten? (Det kanske står, men jag hittar det inte...)
Jag är också sugen på sådana, och har kollat på hemsidan. Många fina finns det, så det blir svårt att välja. Kanske behöver man olika par för att matcha olika löparskor?? 😉
Men vad kostar frakten? (Det kanske står, men jag hittar det inte...)
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:49Manne.
Trodde du hängde med.Har inte du 2 ögon?(#)
Dras inte dessa till udda ting?De är udda men också häftiga ( mysiga ).
Dessutom slipper du grus + sand i dojjorna när risk för sådant strul finnes.
Manne.
Trodde du hängde med.
Har inte du 2 ögon?(#)
Dras inte dessa till udda ting?
De är udda men också häftiga ( mysiga ).
Dessutom slipper du grus + sand i dojjorna när risk för sådant strul finnes.