Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFärgglada damasker?
You need to log in to create posts and topics.

Det har hänt förut att sidan varit stoppad men det brukar bara vara några dagar innan Xy Weiss öppnat den igen.

Manne: Grus, sand och barr i skor är inte kul. Då är gaiters guld värt.

Tidigare hade jag gaiters med rem under sulan men då var det svårar

Det kanske haglar in beställningar nu när alla vet var man hittar stans snyggaste damasker. 🙂

Men Janne, i ärlighetens namn är det väääääldigt sällan det kommer in något i skon så att det stör. Jag springer några hundra mil om året och mycket i obanad terräng och jag kan inte på rak arm minnas när jag senast fick stanna för att plocka ut skräp.

Du har nog haft tur. Skräp i skorna kan vara riktigt irriterande. Jag har därför hellre gaiters på mig en gång för mycket under tävlingar (på träningen kör jag utan). Det stör ju inte att ha snygga gaiters 😉

Förutom granbarr och smågrus minskar gaiters

Tycker inte det är i obanad terräng som man får skräp, däremot på grusvägar eller asfalt då det ofta är en liten sten j#@el som hoppar in i skon. Dessutom är det koolt med dirtygirls 😀

(dock är jag lite ledsen över alla som envisas med att köpa samma mö

Jag hittade ett sätt att ta sig in på hemsidan för Dirtygirls trots att den är stängd:

1) Googla på "www.dirtygirlgaiters.com"

2) I söklistan dyker hemsidan upp överst. Gå in på den cashade sidan, och voila (söklänken för mig blev: http://74.125.77.132

Går du in på Buy it så kommer detta upp: Sorry, the page you requested was not found. :@

Så jag får snällt vänta

Mystiskt. Smitvägen fungerade igår men inte heller för mig nu.

Nytt försök med smitväg: Goggla på sökorden "www dirtygirlgaiters com postage", och sedan klicka på "cashad" (http://74.125.77.132/search?q=cache:euxmOX6oQMYJ:www.dirtygirlgaiters.com/empire

Jo jag ska vänta tills det kommer igång igen så att beställningen kommer fram, annars kanske den kommer på villovägar och det vill jag inte.

Men nu kan jag vela lite mer om vad jag ska ta 😉 hade bestämt mig men nu velar jag lite igen.... beställer snart

Ni som har får jättegärna lägga upp bild så jag får se 🙂 googlade lite efter bilder men hittade inte så mycket, vem vet dom jag inte gillar kan ju vara snygga klara - tycker att det är svårt att kolla på såna bilder, vill se resultatet.