Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:54Frakt 5 usd. Och visst behöver man flera par att matcha övrig klädsel med. (H)
Frakt 5 usd. Och visst behöver man flera par att matcha övrig klädsel med. (H)
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:55Hade tänkt mig en men det blir nog 2 el 3 😉
Men ni som beställt, storleken antar jag är sko storleken. Man måste inte ta nån storlek större el så?
Så spännande!
Hade tänkt mig en men det blir nog 2 el 3 😉
Men ni som beställt, storleken antar jag är sko storleken. Man måste inte ta nån storlek större el så?
Så spännande!
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 19:57Skostorleken ja. Mina passar perfekt. Och är så fina. 🙂
Skostorleken ja. Mina passar perfekt. Och är så fina. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 20:05Vill ha 🙂
Vill ha 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 20:07Då blir det beställning ikväll!
Hur gör man med betalning?
Insättning eller? och hur blir det när det är annan valuta?
Lite dumma frågor kanske men jag har som sagt aldrig handlat från utlandet...
Då blir det beställning ikväll!
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 20:07Då blir det beställning ikväll!
Då blir det beställning ikväll!
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 20:10Såg nu att man kunde betala med Visa...
Såg nu att man kunde betala med Visa...
Quote from Jonas Täng on 28 February 2010, 21:23mina dirtygirls funkar bra på skidpjäxorna också och kommer att få hänga med på VL nästa söndag!
mina dirtygirls funkar bra på skidpjäxorna också och kommer att få hänga med på VL nästa söndag!
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 22:34Till skidpjäxorna?! det har jag ju inte ens tänkt på 😀
Till skidpjäxorna?! det har jag ju inte ens tänkt på 😀
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 17:21Självklart så är det stopp nu ett tag då jag väl bestämt mig, hoppas jag kan beställa snart. (stopp på hemsidan)
Självklart så är det stopp nu ett tag då jag väl bestämt mig, hoppas jag kan beställa snart. (stopp på hemsidan)