Quote from Funbeat user on 9 December 2013, 12:17Verkar inte lätt att få reda på vilken försäkring man bör ha, mitt hemförsäkringsbolag, Solid, säger så här:
Hej Robert,
Då det är en tävling eller särskilt anordnad träning så täcker mycket riktigt inte våra försäkringar. Då är det isåfall din klubb s
Verkar inte lätt att få reda på vilken försäkring man bör ha, mitt hemförsäkringsbolag, Solid, säger så här:
Hej Robert,
Då det är en tävling eller särskilt anordnad träning så täcker mycket riktigt inte våra försäkringar. Då är det isåfall din klubb s
Quote from Funbeat user on 10 December 2013, 08:08Tillbaka på ruta noll alltså...
Springer själv inte för en klubb, men springer (ibland) lopp utomlands. Så fortsatt gärna att skriva om du hittar en lösning.
Tillbaka på ruta noll alltså...
Springer själv inte för en klubb, men springer (ibland) lopp utomlands. Så fortsatt gärna att skriva om du hittar en lösning.
Quote from Funbeat user on 10 December 2013, 08:37Japp, postar så fort jag hört något, jag väntar på svar från min klubb, Folksam och friidrott.se.
Japp, postar så fort jag hört något, jag väntar på svar från min klubb, Folksam och friidrott.se.
Quote from Funbeat user on 10 December 2013, 08:46Hej!
Jag tror det skiljer sig åt en del mellan olika försäkringsbolag. Utökad reseförsäkring hos ett av bolagen har följande undantag (utökad reseförsäkring är på det bolaget ett tillägg till hemförsäkringen):Vad ersätts inte?
Du får exempelvis inte ers
Hej!
Jag tror det skiljer sig åt en del mellan olika försäkringsbolag. Utökad reseförsäkring hos ett av bolagen har följande undantag (utökad reseförsäkring är på det bolaget ett tillägg till hemförsäkringen):
Vad ersätts inte?
Du får exempelvis inte ers
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 16:48OK, nu har jag fått svar från Folksam. Svenska Friidrottsförbundets försäkring K64649 gäller tydligen när man tävlar utomlands. Jag frågade ifall den skulle täcka mig ifall jag sprang ett lopp i Barcelona och jag fick det här svaret:
Hej
Friidrottsförbun
OK, nu har jag fått svar från Folksam. Svenska Friidrottsförbundets försäkring K64649 gäller tydligen när man tävlar utomlands. Jag frågade ifall den skulle täcka mig ifall jag sprang ett lopp i Barcelona och jag fick det här svaret:
Hej
Friidrottsförbun