Quote from Donald Isaksson on 11 September 2008, 08:48För en gångs skull så måste jag faktiskt hålla med David P,
en skvätt alkohol i C-vitaminshoten är faktiskt riktigt bra, dock bara någon cl och endast precis innan läggdags. 😀
Precis som Ingmari så har jag planerat att springa Umemilen på söndag men ja
För en gångs skull så måste jag faktiskt hålla med David P,
en skvätt alkohol i C-vitaminshoten är faktiskt riktigt bra, dock bara någon cl och endast precis innan läggdags. 😀
Precis som Ingmari så har jag planerat att springa Umemilen på söndag men ja
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 09:41Hoppas det känns jobbigt att hålla med mig!
Hoppas det känns jobbigt att hålla med mig!
Quote from Sissel Svanøe on 11 September 2008, 14:47David, om du bara hade rätt lite oftare hade jag lätt kunnat hålla med dig hela tiden.
David, om du bara hade rätt lite oftare hade jag lätt kunnat hålla med dig hela tiden.
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 15:18Då har du kanske jobbigt när du inte håller med mig, som lite omväxling?
Då har du kanske jobbigt när du inte håller med mig, som lite omväxling?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 08:55Tar upp diskussionen igen då det är drygt ett dygn kvar till loppet och jag fortfarande inte är helt frisk.
Känner mig bättre idag, men vet att jag inte kommer ha samma ork imorgon som jag hade haft om jag varit helt frisk.
Ska jag ta loppet med lite "aja
Tar upp diskussionen igen då det är drygt ett dygn kvar till loppet och jag fortfarande inte är helt frisk.
Känner mig bättre idag, men vet att jag inte kommer ha samma ork imorgon som jag hade haft om jag varit helt frisk.
Ska jag ta loppet med lite "aja
Quote from Catharina Brattlin on 12 September 2008, 08:57Christy, jag har skrivit en kommentar till Din blogg om Ditt dilemma. 🙂
Christy, jag har skrivit en kommentar till Din blogg om Ditt dilemma. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 12 September 2008, 10:08Christy, jag tycker du ska ställa in - visserligen känns det tråkigt just då man gör det - men hitta på nåt annat kul istället som inte riskerar din hälsa!
Vad är det för mening att springa om du känner dig halvdålig?
Christy, jag tycker du ska ställa in - visserligen känns det tråkigt just då man gör det - men hitta på nåt annat kul istället som inte riskerar din hälsa!
Vad är det för mening att springa om du känner dig halvdålig?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:14Tequila med salt o citron är ett ypperligt substitut för halvtaskig hälsa och löpning.
Jag vet, jag har varit full på Tequila i Mexico och dan efter var jag inte i toppform.
Tequila med salt o citron är ett ypperligt substitut för halvtaskig hälsa och löpning.
Jag vet, jag har varit full på Tequila i Mexico och dan efter var jag inte i toppform.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:24oj, oj, oj svårt att bestämma mig. vill absolut inte riskera min hälsa.
har inte ont i halsen eller så utan är mest täppt i näsan.
Hur som helst så får min promenad ikväll avgöra saken. Känns det tungt med promenad blir det inget lopp. Annars tar jag tjur
oj, oj, oj svårt att bestämma mig. vill absolut inte riskera min hälsa.
har inte ont i halsen eller så utan är mest täppt i näsan.
Hur som helst så får min promenad ikväll avgöra saken. Känns det tungt med promenad blir det inget lopp. Annars tar jag tjur
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 18:16Se till att få i dig ordentligt med närringrik mat med mycket vitaminer och mineraler. Vila mycket, drick mycket. Gurgla halsen med jod. Ta en magnesyl innan du lägger dig.
Så kanske du blir bra, men om du inte blir bättre så stå över tävlandet!
Se till att få i dig ordentligt med närringrik mat med mycket vitaminer och mineraler. Vila mycket, drick mycket. Gurgla halsen med jod. Ta en magnesyl innan du lägger dig.
Så kanske du blir bra, men om du inte blir bättre så stå över tävlandet!