Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFörskyld, tävla på lördag?
You need to log in to create posts and topics.

För en gångs skull så måste jag faktiskt hålla med David P,

en skvätt alkohol i C-vitaminshoten är faktiskt riktigt bra, dock bara någon cl och endast precis innan läggdags. 😀

Precis som Ingmari så har jag planerat att springa Umemilen på söndag men ja

Hoppas det känns jobbigt att hålla med mig!

David, om du bara hade rätt lite oftare hade jag lätt kunnat hålla med dig hela tiden.

Då har du kanske jobbigt när du inte håller med mig, som lite omväxling?

Tar upp diskussionen igen då det är drygt ett dygn kvar till loppet och jag fortfarande inte är helt frisk.
Känner mig bättre idag, men vet att jag inte kommer ha samma ork imorgon som jag hade haft om jag varit helt frisk.
Ska jag ta loppet med lite "aja

Christy, jag har skrivit en kommentar till Din blogg om Ditt dilemma. 🙂

Christy, jag tycker du ska ställa in - visserligen känns det tråkigt just då man gör det - men hitta på nåt annat kul istället som inte riskerar din hälsa!

Vad är det för mening att springa om du känner dig halvdålig?

Tequila med salt o citron är ett ypperligt substitut för halvtaskig hälsa och löpning.
Jag vet, jag har varit full på Tequila i Mexico och dan efter var jag inte i toppform.

oj, oj, oj svårt att bestämma mig. vill absolut inte riskera min hälsa.
har inte ont i halsen eller så utan är mest täppt i näsan.
Hur som helst så får min promenad ikväll avgöra saken. Känns det tungt med promenad blir det inget lopp. Annars tar jag tjur

Se till att få i dig ordentligt med närringrik mat med mycket vitaminer och mineraler. Vila mycket, drick mycket. Gurgla halsen med jod. Ta en magnesyl innan du lägger dig.
Så kanske du blir bra, men om du inte blir bättre så stå över tävlandet!