Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag ny funktion
You need to log in to create posts and topics.

Jag är med på Vilda också, det var där Karin hittade mej, men Piggis och FB slår det mesta!!
Ett Onlineblink vid bilden i marginalen kanske inte är omöjligt.
Sen kan man ju skriva privata meddelanden för ris eller ros, eller dejting eller nåt!! 🙂
Bra va

Tänk om ingen tittar in hos mig :´(

Jag tittar in hos dig jämt Tobbe, men jag skulle sluta med det om du kunde se mig ..... ;o)

Jag håller med. Jag vill inte sätta en massa spår efter mig...
Däremot skulle man kunna ha en räknare som visar hur många som har varit inne på min sida idag och de senaste 7 eller 30 dagarna? Iofs blir man kanske ledsen om det står 0 hela tiden?

Varför vill man veta vem som tittar i ens träningsdagbok eller för den delen hur många??

Däremot om nån är online vore ju trevligt o veta ifall man vill fråga personen något.

Risken om det blev så att man såg vilka som är online är att det blir en hilmla massa tidsfördrivsprat som på andra chatsidor. Ofta är det rent skit som inte är intressant för andra än de som är med och snackar och inget som är läsbart en kvart senare.

Ja du kan ha rätt Cia...men jag vill inte heller veta vilka eller varför folk skulle vara inne på mina sidor...har jag ingen som helst glädje av att veta.

Vill dom mig nåt så kontaktar de väl mig ändå...Skriver ju träningsdagbok enbart för min egen skull

Äh, jag håller med Mia. Jag skriver enbart för min egen skull, så egentligen spelar det ingen som helst roll när jag tänker efter.

Cia: Jag tror att Mia menade att man kunde fråga något via en privat mess?
Klart att man vill inte omvandla Funbeat till en chatforum.

man skulle ju om man ska avancera det lite, kunna ställa in om man vill lämna fotspår, och om man vill se lämnade fotspår?