Quote from Lotta Lindström on 7 December 2006, 12:15>Jag önskar istället att senaste inlägget hamnade överst, då skulle man slippa bry sig om hur många sidor som fanns..
Var inne på en anna forumsida (ja dom finns faktiskt :-)) där man själv kunde välja om sista eller första inlägget hamnade överst. En f
>Jag önskar istället att senaste inlägget hamnade överst, då skulle man slippa bry sig om hur många sidor som fanns..
Var inne på en anna forumsida (ja dom finns faktiskt :-)) där man själv kunde välja om sista eller första inlägget hamnade överst. En f
Quote from Funbeat user on 7 December 2006, 14:39Per: Noterat! Jag såg det 🙂
Per: Noterat! Jag såg det 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 7 December 2006, 18:14Men om man inte har den knappen och kommer direkt till första olästa, hur vet man då vad diskussionen handlar om? Eller iaf handlade om från början? 😉
Men om man inte har den knappen och kommer direkt till första olästa, hur vet man då vad diskussionen handlar om? Eller iaf handlade om från början? 😉
Quote from mårten jansson on 7 December 2006, 18:35Då går man bara tillbaka och läser ju? Det är ju ändå oftast så att man vill läsa det senaste, inte allt.
Då går man bara tillbaka och läser ju? Det är ju ändå oftast så att man vill läsa det senaste, inte allt.
Quote from Lena Bjerlöw on 7 December 2006, 18:47nej men ja menade mest titeln på hela diskussionen? Var man är liksom bland alla forum/meddelanden.
nej men ja menade mest titeln på hela diskussionen? Var man är liksom bland alla forum/meddelanden.
Quote from Lena O on 7 December 2006, 22:41Good point Karin! (t+)
(EDIT:)
Kan man inte göra så (Olle 🙂 ) att när man har skrivit och sparat svaren, så kommer man till sin svar i tråden istället för högst upp igen. Då kan man snabbt kontrollera ännu en gång det man skriv innan man klicka sig vida
Good point Karin! (t+)
(EDIT:)
Kan man inte göra så (Olle 🙂 ) att när man har skrivit och sparat svaren, så kommer man till sin svar i tråden istället för högst upp igen. Då kan man snabbt kontrollera ännu en gång det man skriv innan man klicka sig vida