Quote from Lotta Lindström on 6 December 2006, 12:02Ja, det funkade faktiskt...(V)
Ja, det funkade faktiskt...(V)
Quote from Magnus Gelang on 6 December 2006, 12:56måste ju testa jag också
måste ju testa jag också
Quote from Magnus Gelang on 6 December 2006, 12:56Nej jag fattarv inget,,,,vad gör man kortkomandot end och hur gör man??
Nej jag fattarv inget,,,,vad gör man kortkomandot end och hur gör man??
Quote from Magnus Gelang on 6 December 2006, 13:34Ja men gud tack,,,,det är ju jag som är ute och cyklar,,,I en annan tråd diskuterar vi smileysarna och om man kunde få in dem i skrivrutan utan att skriva alla teckan,,,typ genom att bara klicka på dem med musen,,,,,och jag trodde detta med "end" handlade
Ja men gud tack,,,,det är ju jag som är ute och cyklar,,,I en annan tråd diskuterar vi smileysarna och om man kunde få in dem i skrivrutan utan att skriva alla teckan,,,typ genom att bara klicka på dem med musen,,,,,och jag trodde detta med "end" handlade
Quote from Fredrik Närenfors on 6 December 2006, 14:55Magnus du läste för snabbt du också. Alltså inte längst ned på sidan, utan till nästa olästa inlägg som ligger på en annan sida.
Magnus du läste för snabbt du också. Alltså inte längst ned på sidan, utan till nästa olästa inlägg som ligger på en annan sida.
Quote from Håkan Lilja on 6 December 2006, 18:47Jaha ja. Det gjorde jag.
Finns det ett kortkommando som kollar att man förstått det man nyss läst? Ett sånt vill jag ha! 😀
Jaha ja. Det gjorde jag.
Finns det ett kortkommando som kollar att man förstått det man nyss läst? Ett sånt vill jag ha! 😀
Quote from Lotta Lindström on 6 December 2006, 20:28Hittade en gång en stämpel med texten "Tagit del av men ej förstått". Det kanske kunde vara nåt. 😉
Hittade en gång en stämpel med texten "Tagit del av men ej förstått". Det kanske kunde vara nåt. 😉
Quote from Håkan Lilja on 6 December 2006, 21:39Den knappen vill jag ha på mitt tangentbord! (H)
Den knappen vill jag ha på mitt tangentbord! (H)
Quote from Fredrik Närenfors on 6 December 2006, 22:38Den knappen heter Esc :@
Den knappen heter Esc :@
Quote from Funbeat user on 6 December 2006, 23:54Kanske dags att börja med sidor på trådarna. med 15inlägg per sida?
Kanske dags att börja med sidor på trådarna. med 15inlägg per sida?