Quote from Magnus Ahlstrand on 3 October 2006, 17:52jag undrar snarare över de ovan som sa att de inte vill lämna spår efter sig - varför? *nyfiken*
jag undrar snarare över de ovan som sa att de inte vill lämna spår efter sig - varför? *nyfiken*
Quote from Sven Westergren on 3 October 2006, 18:47äh, låt de va som de e nu.. det fungerar ju hur bra som helst 🙂
äh, låt de va som de e nu.. det fungerar ju hur bra som helst 🙂
Quote from Jan Lundquist on 3 October 2006, 19:34Jag tycker också det är bra och eftersom det här inte är något forum för inbördes beundran behövs inga fotspår.
Jag tycker också det är bra och eftersom det här inte är något forum för inbördes beundran behövs inga fotspår.
Quote from Håkan Öhling on 3 October 2006, 22:26Jag är så larvig så jag skriver faktiskt för alla er andra 🙂 Ibland tränar jag till och med för att kunna skriva om det i dagboken. Gör verkligen aldrig ni det?
Jag är så larvig så jag skriver faktiskt för alla er andra 🙂 Ibland tränar jag till och med för att kunna skriva om det i dagboken. Gör verkligen aldrig ni det?
Quote from Fredrik Närenfors on 3 October 2006, 22:50Jodå och det märks ju att folk läser i alla fall fastän de inte lämnar några fotavtryck.
Har nån dialog på gång just nu med en som är lite avis på mig för att jag har så lagom lång cykelväg till jobbet 🙂
Jodå och det märks ju att folk läser i alla fall fastän de inte lämnar några fotavtryck.
Har nån dialog på gång just nu med en som är lite avis på mig för att jag har så lagom lång cykelväg till jobbet 🙂
Quote from Jan Lundquist on 3 October 2006, 23:02Jajamän Torbjörn, jag tränar för att inte ligga sist på min tävlingslista 🙂
Inte är det för att må bra eller få en vackrare kropp eller så 😉
Jajamän Torbjörn, jag tränar för att inte ligga sist på min tävlingslista 🙂
Inte är det för att må bra eller få en vackrare kropp eller så 😉
Quote from Håkan Öhling on 3 October 2006, 23:50haha Per, jag har en dialog med en snubbe som undrar var han ska ha dolmen 😉
haha Per, jag har en dialog med en snubbe som undrar var han ska ha dolmen 😉
Quote from Lena O on 4 October 2006, 00:03Är du avis på honom Tobjörn 😉
Är du avis på honom Tobjörn 😉
Quote from Ulf Stider on 4 October 2006, 07:42=)
=)
Quote from Funbeat user on 4 October 2006, 10:06Jag är avis på alla som cyklar till jobbet just nu :/
Ännu mer om de har lagom långt.På spaning efter den träningslust som flytt ...
Jag är avis på alla som cyklar till jobbet just nu :/
Ännu mer om de har lagom långt.
På spaning efter den träningslust som flytt ...