Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag ny funktion
You need to log in to create posts and topics.

mmm, jag vet inte vad jag tycker om det .... det är skönt att slippa att ladda flera ggr, samtidigt ... (#)
samtidigt kan jag tycker att det börja bli lite tjock med funktioner på Funbeat ... bli vi aldrig nöjda?
Hur uppfattas första sidan för en nykomli

Shit vad häftigt!!
När jag läste min sista post, så stod det att jag gjorde den
"Imorgon"??

Greetings from the future Funbeat 😀

Önskelista:

Olle jag skulle önska få direkt på kalenderna en länk till den rundan man kört så att man kan klicka på den direkt.
önske 2: se puls o hastighet direkt i kalendern nu när man ändå skriver ner det.
tack o hej leverpastej 🙂

Nej
Inte flera sidor. Det är bara inkompetenta dåliga fult hackade Forum som måste använda sig av flera sidor för att klara av att läsa ur databasen och rita samtidigt. (#)

Jag önskar istället att senaste inlägget hamnade överst, då skulle man slippa bry sig om hur många sidor som fanns..

Nej, inte sista inlägget först... 🙁

har man fler än tre inlägg blir man ju alldeles kollrig i hypofysen av att läsa nerifrån och upp (#)

sant 😉 bra tänkt

Däremot så begriper jag inte vad man ska med knappen "Klicka här för att komma till första olästa inlägget. Eftersom man i 99,99% av alla fall klickar där så känns det rätt onödigt. Det klicket skulle kunna vara automatkodat så man alltid hamnar på första

så sant, så sant.

Ekoooo på det.
Lägg in ett räkneverk på hur ofta folk klickar på Förstaolästa och hur sällan de inte gör det?