Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 18:42Besök en butik som har lite olika provsadlar
Besök en butik som har lite olika provsadlar
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 22:59Du har redan fått svaret.
Brooks.
Du har redan fått svaret.
Brooks.
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 08:49Vilka Brooks-modeller är mest intressanta för en racer?
Vilka Brooks-modeller är mest intressanta för en racer?
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 08:52Beror på hur mycket pengar du vill lägga ut (för titan istället för stål, till exempel).
Jag har "Swift" på racerna, B-17 på cx (vinter- och långdistanscykeln).
Men om jag minns rätt hade du bara kört 30 mil med din egen sadel. Är du säker på att det in
Beror på hur mycket pengar du vill lägga ut (för titan istället för stål, till exempel).
Jag har "Swift" på racerna, B-17 på cx (vinter- och långdistanscykeln).
Men om jag minns rätt hade du bara kört 30 mil med din egen sadel. Är du säker på att det in
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 11:24+1 för Conny S. Jag provade ett antal sadlar på Cykel City innan jag hittade en som passade och den har jag nu suttit på i 2 år. Är du lite ful så köper du sadeln någon annanstans för Cykel City är inte de billigaste. Jag har för mig att man fick prova s
+1 för Conny S. Jag provade ett antal sadlar på Cykel City innan jag hittade en som passade och den har jag nu suttit på i 2 år. Är du lite ful så köper du sadeln någon annanstans för Cykel City är inte de billigaste. Jag har för mig att man fick prova s
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 12:22Det är inte bara lite ful.
Det är inte bara lite ful.
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 15:09David:
Vad menar du med att lägga lite jobb?
Jag förstår att man bör köra rätt länge på Brooks sadlarna innan ändan och sadeln gift sig. Men vad mer behöver man göra?
David:
Vad menar du med att lägga lite jobb?
Jag förstår att man bör köra rätt länge på Brooks sadlarna innan ändan och sadeln gift sig. Men vad mer behöver man göra?
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 15:09Avstånd nu mätt till 11,5 cm ca
Jag gillar spontant utseendet på Brooks sadlarna - lite gammaldags 🙂
Men kan tänka mig att bland gramjägarna är den inte någon favorit. Tur man inte är nån sån då 😀
Man ska ta mig till Sportson här eller CykelCity i Lun
Avstånd nu mätt till 11,5 cm ca
Jag gillar spontant utseendet på Brooks sadlarna - lite gammaldags 🙂
Men kan tänka mig att bland gramjägarna är den inte någon favorit. Tur man inte är nån sån då 😀
Man ska ta mig till Sportson här eller CykelCity i Lun
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 15:13Alla lädersadlar fodrar lite omvårdnad och massage.
Alla lädersadlar fodrar lite omvårdnad och massage.
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 15:22Självklart, och läder blir bara vackrare med åren och användandet om det sköts rätt
Självklart, och läder blir bara vackrare med åren och användandet om det sköts rätt