Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:25Är du inte rädd för några extra gram på cykeln, välj brooks, kör in under 100+ mil sen har du en sadel för livet som du inte ens skulle lämna ifrån dig om du blir rånad....
EDIT: Har själv skapligt erfarenhet av Brooks b17 narow och b15 swallow, vet ocks
Är du inte rädd för några extra gram på cykeln, välj brooks, kör in under 100+ mil sen har du en sadel för livet som du inte ens skulle lämna ifrån dig om du blir rånad....
EDIT: Har själv skapligt erfarenhet av Brooks b17 narow och b15 swallow, vet ocks
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:32Jag är inte säker på att det tar så lång tid att köra in en Brookssadel.
Min fru fick hemskt besvär förra sommaren när vi var ute och cyklade runt Halland och Skåne. På hemvägen stannade jag till vid Cykelmagneten i Falkenberg. En underbar butik. Saker o
Jag är inte säker på att det tar så lång tid att köra in en Brookssadel.
Min fru fick hemskt besvär förra sommaren när vi var ute och cyklade runt Halland och Skåne. På hemvägen stannade jag till vid Cykelmagneten i Falkenberg. En underbar butik. Saker o
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:37Jag satt bra på min b17 narrow från första stund, efter x mil formade den sig efter sitt-knölarna och jag hamnade i sadel-nirvana.... 🙂
Jag satt bra på min b17 narrow från första stund, efter x mil formade den sig efter sitt-knölarna och jag hamnade i sadel-nirvana.... 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:37dubbel-post
dubbel-post
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:39Men andrahandsvärdet sjönk i samma takt med tilltagande komfort 🙂
Men andrahandsvärdet sjönk i samma takt med tilltagande komfort 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:42Sadelfett och en bit kvastskaft att massera med.
Sadelfett och en bit kvastskaft att massera med.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 16:00Softie
Softie
Quote from Bertil Nolheim on 3 November 2011, 16:30Jag bakade min i ugnen enligt Staffan Skotts rekommendation.
Jag bakade min i ugnen enligt Staffan Skotts rekommendation.
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 16:38Daniel: andrahands-värdet är 0 då den aldrig någonsin blir till salu!
Daniel: andrahands-värdet är 0 då den aldrig någonsin blir till salu!
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 16:50Daniel: Jag tänkte mer på att sadeln anpassar sig till sin ägare så till den graden att den inte skulle passa någon annan.
Jag köpte en till, för en Trek jag okynnesköpte i somras. Jag har inte satt på den ännu. Jag vill inte att alla de stora grabbarna
Daniel: Jag tänkte mer på att sadeln anpassar sig till sin ägare så till den graden att den inte skulle passa någon annan.
Jag köpte en till, för en Trek jag okynnesköpte i somras. Jag har inte satt på den ännu. Jag vill inte att alla de stora grabbarna