Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 21:53Jag hade sjukligt mycket strul med min Fortius när jag köpte den. Slogs med diverse mysko mjukvarufel. Bland annat så spelade RLV:erna upp i en hastighet på ...tja 80 km/h och mitt trampande hade ingen betydelse. Det visade sig vara ett codec bekymmer. D
Jag hade sjukligt mycket strul med min Fortius när jag köpte den. Slogs med diverse mysko mjukvarufel. Bland annat så spelade RLV:erna upp i en hastighet på ...tja 80 km/h och mitt trampande hade ingen betydelse. Det visade sig vara ett codec bekymmer. D
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 23:33För tillfället är uttalandet "tts 3 är skakigt" understatement of the year.
Jag har tts 3:
Kan inte köra RLV-er.
Kan inte köra analyser om jag inte väljer region "UK" på datorn - svenskt datumformat får programmet att krascha.
Skärmuppdateringarna är et
För tillfället är uttalandet "tts 3 är skakigt" understatement of the year.
Jag har tts 3:
Kan inte köra RLV-er.
Kan inte köra analyser om jag inte väljer region "UK" på datorn - svenskt datumformat får programmet att krascha.
Skärmuppdateringarna är et
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 14:20Tack för tipset om region. Jag ställde min dator (Windows XP) på "English (United Kingdom)" och då funkade det.
Det verkar vara något mer än bara datumformatet, för jag testade med en Custom-region där jag bara ändrade datumformatet till samma som UK, me
Tack för tipset om region. Jag ställde min dator (Windows XP) på "English (United Kingdom)" och då funkade det.
Det verkar vara något mer än bara datumformatet, för jag testade med en Custom-region där jag bara ändrade datumformatet till samma som UK, me