Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag
You need to log in to create posts and topics.

Det hade kanske varit kul att kunna lägga in ytterligare någon bild, t ex inspirationsbild över den idrott eller aktivitet man sysslade med.

Alternativt att det kunde finnas några små roliga ikoner som lades till under ens presentation beroende på vilka

Jag ser ingen redigeringsknapp i forumen, det var bra med piggelin att man kunde justera texten i efterhand för man stavade ofta fel osv. Kan du fixa det tro?

Håller helt med att det behövs. Det är noterat på min digra lista, men det är en liten grej så det ska snart vara ordnat.

Tackar!

nytt önskemål:
Jag saknar en knapp där man på sin topplista kan se träningen de senaste 7 dagarna eller 30, eller 365 eller hela perioden sedan man började? just 7 dagar var en bra mätare i jämförelse med de man tävlar mot för att se om de komme

Hej Olle det är jag igen! =)

Fråga: kan man bara ha två klockor för sina mål? skulle vilja ha 3? de är suveräna!!!! =)

Förslag: saknar en summering av veckans träning i kalendern som finns på piggelin.

en fråga till/förslag: staplarna i diagrammet över

Din idé med borgskalan är nog befogad, Olle.

Jag stör mig rätt hårt på att man kan ta en promenad i 3 timmar och få jättestapeln "Allan" i diagrammet medan 50 minuters hårdlöpning knappt ger utslag alls. De dagar som jag gått med barnen till dagis har ja

fast det är ju absurt egentligen, varför jämföra alls? om du tar med de dagar du går til dagis så har du ju valt att räkna det, eler hur?

Jag vill ha gröna och röda staplar, så länge det inte finns här så kan jag inte byta helt. Jag är beroende av dessa

såg nu att vi har procent i kalendern efter varje vecka som är röda och gröna, det funkar ju lika bra som att det står antal minuter. =)

Om det blir en lösning med borgskalan så blir det garanterat att man själv får välja om man vill mata in de uppgifterna. Många kommer att tycka att det är för jobbigt att lägga in all sån information och andra vill mata in så mycket som möjligt.

Själv s

Min lösning hittills är att somliga grejer sätter jag max 30 min/dag på. (Transport t ex)
Jag skulle annars vilja kunna växla mellan att fåt ut summan viktad med en förenklad borgskala (låg, medel och hög intensitet) och en total utan värdering bredvid va