Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag
You need to log in to create posts and topics.

Olle,
Kan det lösas med 2 staplar,
en för träning och en för fysiskt aktiv.

Jag håller med dig Daniel, det känns lite tröstlöst ibland. Men då tänker jag att jag gör det här för min egen skull och struntar i om någon reggar 60 min tvättvikning medans t ex jag kliver upp och ner på en bräda samma tid. Och för en som inte gjort någ

när jag var tjock så var tvättvik kanske inte på min lista *ler* men jag rörde mig aldrig de där 30 min per dag som rekommenderades utan jag tog varje tillfälle att sitta - behövde det, det är inte lätt att bära massa extrakilo. Därför satte jag upp det

Jag går in ock kollar vad en person reggar för aktiviteter innan jag väljer att "tävla" mot honom/henne. Är det övriga aktivivteter av klappa katten-art struntar jag i den personen, liksom om det är en som verkar seriöst träna inför tävlingar tex. Det inn

Jag bryr mig inte om vad folk reggar egentligen när jag lägger dem på min lista, jag kollar på hur mkt de ligger på och ser hur det ligger i förhållande till MITT tidmål. Dessutom är tid en bristvara, inte ork, jag bryr mig inte om ifall ngn registrerar 9

tycker att borgskala vore kanonbra för att man ska kunna ha lite koll på vilken kvalité man håller under träningspassen. jag skulle gärna se t.e.x något diagram om vilken snittkvalité man hållt de senaste 30 dagarna osv. bra till att motivera sig att höja

Borgskalan i all ära. Använder den själv i det kostprogram jag skrivit. Men man bör veta att den inte är tillämpningsbar i alla lägen. Dvs det blir svårt att skatta typ ett styrketräningspass med Borgskalan. Eftersom det är så pass intervallartat. En prom

Jo, jag är faktiskt mer full av beundran för de som är ute och går 90 min varje morgon en de som tar en hård löprunda på 60 varannan dag, förundrad att de hinner.

Byt Jobb!! 😉

Jag menar inte dej Lingling (hur sjutton kom du emellan?)

jag menade nog inte att använda borgskalan för att jämföra mellan varandra utan mera som en extra grej för att ha koll på sig själv. det är ju en subjektiv skala och jag tror därför inte det skulle funka. däremot håller jag nog inte alls med om att man in