Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag
You need to log in to create posts and topics.

Du é bra gó, du! 🙂

Man tackar 🙂

Nu kan du prova sökningen! Använd vanliga sökrutan upp till höger ovanför flikarna.

Kanonbra!!! Tack igen!

Olle, jag funderade på det där med Borg-skalan igen. En bra sak med den skulle vara att få lite nyans i sina diagram vad det gäller distanser t ex. 3 km löpning är väl sådär ansträngande för mig medan 3 km simning är helvetet på jorden.
Skulle man kunna a

Jepp, det är nog precis vad den skulle funka bra för.

Men en och samma promenad kan ju variera på Borgskalan den oxå igår var jag ute och promenerade 200 minuter (2,2 mil) första delen gick jag väldigt raskt och det var relativt ansträngande, i mitten tog jag det lite lugnare, kände av en ond fot och sista 3

Jag säger som jag brukar, var och en må skapa sitt poängsystem, men för de flesta är det tiden man har brist på, inte kalorier, och i längden inte ork om man satsar tiden. Och vad som anstränger beror på hur mkt man satsar. Jag hör/läser t ex aldrig detta

jag håller med Lingling.

Tja, man skulle ju kunna ha ett neutralt värde (t ex:12) förinställt på skalangivelsen. Om man har samma värde på alla reggningar så blir det ju som nu för er som inte gillar att "värdera" er träning.

Själv tycker jag att det skulle ge en mer nyanserad b

Ja alla sätt att kunna utvärdera sin träning tycker jag är kul, inklusive Borgskala, jag skulle vilja kunna sätta upp tillfälliga filter också eller permanenta (som kan slås av och på) på min egen lista. Man kan ju ha överenskommelser om att man märker vi