Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag
You need to log in to create posts and topics.

det är redan "fixed" 🙂

Det finns en litet ljusgrått plus-tecken uppe till höger på varje kalenderdag. Klicka på den. Den gör precis det du frågar efter!

Bra va!!

ahaaa.. bara ja som var blind då 🙂

Japp 🙂 Eller jag som var onödigt rädd för att röra till kalendern och därför gjorde plustecknet alldeles för svagt. 🙂

En sak jag saknar jämfört med gamla P. är en verktygslist ("limpa":)) nertill också, eller att listen upptill vore fastlåst så att den hela tiden är med på skärmen.

Hoho Olle...vet du va ja vill? Ja skulle vilja att vi vänder på listan i kalendern (visa som lista), så senaste träningen är överst, o inte underst som nu. Känns bättre då ju. 🙂
Kan du fixa det snälla?

Jag kan sträcka mig till att göra så att man får välja 🙂

åkaj! de duger!

Hej Olle, nu kommer ja med ett förslag igen. 🙂 Jag skulle vilja ha veckonumret synligt nånstans i kalendern, till vänster om veckan eller till höger där de andra grejern står. För när man kollar i dina fina diagram på veckor så ser man veckonummer, men o

Hej Olle!

Jag har också ett förslag. Jag bokar mina träningspass långt i förväg, månadsvis och ibland mer. MS Outlook har den eminenta funktionen när man bokar i kalendern att man kan upprepa bokningarna t ex varje vecka i x antal veckor eller till ett s

"när man bokar i kalendern att man kan upprepa bokningarna t ex varje vecka i x antal veckor eller till ett slutdatum."

Now we´re talking!