Quote from Fredrik Närenfors on 8 March 2006, 18:29Ljusgrå tycker nog jag den är i alla fall. TFT skärm på två ställen.
Ljusgrå tycker nog jag den är i alla fall. TFT skärm på två ställen.
Quote from Jan Lundquist on 8 March 2006, 21:13På min hemdator (bärbar) är den nästintill vit. På min jobbdator i docka ljust-ljust lila och på jobbdatorn odockad typ grå 🙂
På min hemdator (bärbar) är den nästintill vit. På min jobbdator i docka ljust-ljust lila och på jobbdatorn odockad typ grå 🙂
Quote from Lena O on 8 March 2006, 21:51ahh ok, inga behov av linser då men .. svag persika mot vit ...
Det var därför jag undrade om det inte gick att lägga till en funktion då man valde själv
ahh ok, inga behov av linser då men .. svag persika mot vit ...
Det var därför jag undrade om det inte gick att lägga till en funktion då man valde själv
Quote from Lena O on 12 March 2006, 22:31Hej Igen Olle,
Den där lilla mätaren som visa 50% / 100% osv ..
jag har mina inställning för att träna 900 min i månaden.
Men, vid varje månadsskifte står det på 0.
Kan man få det att visa % rullande, som staplarna?
Hej Igen Olle,
Den där lilla mätaren som visa 50% / 100% osv ..
jag har mina inställning för att träna 900 min i månaden.
Men, vid varje månadsskifte står det på 0.
Kan man få det att visa % rullande, som staplarna?
Quote from Fredrik Närenfors on 12 March 2006, 22:38Håller med föregånede talare. Tänkte på precis samma sak tidigare idag. Känns ju inget kul att den inte kommer upp på 100% förrän på slutet av månaden för att nästan direkt ramla ner till 0 igen.
Senaste 28 dagarna tycker jag annars är en bättre mätperio
Håller med föregånede talare. Tänkte på precis samma sak tidigare idag. Känns ju inget kul att den inte kommer upp på 100% förrän på slutet av månaden för att nästan direkt ramla ner till 0 igen.
Senaste 28 dagarna tycker jag annars är en bättre mätperio
Quote from Cliff Barnes on 12 March 2006, 22:52Jag säger tvärtom, jag tycker att det är mycket bättre som det är nu.
Jag säger tvärtom, jag tycker att det är mycket bättre som det är nu.
Quote from Lena O on 12 March 2006, 23:01Håller med dig Per,
28 dagar vore bättre
Håller med dig Per,
28 dagar vore bättre
Quote from Funbeat user on 13 March 2006, 08:22Nej tyvärr går det inte att få löpande dagar just nu. Diagrammet på startsidan ("Min startsida") är dock löpande.
Nej tyvärr går det inte att få löpande dagar just nu. Diagrammet på startsidan ("Min startsida") är dock löpande.
Quote from Jan Lundquist on 13 March 2006, 09:42Jag tycker det är bra som det är nu, så jag ser hur mycket jag har kvar den här månaden. Indexet på framsidan räcker bra för att se hur jag ligger till tidigare.
Jag tycker det är bra som det är nu, så jag ser hur mycket jag har kvar den här månaden. Indexet på framsidan räcker bra för att se hur jag ligger till tidigare.
Quote from Sven Olof Hanses on 13 March 2006, 11:56En tanke jag hade idag när jag ändra lite på mina mål..Varför måste jag radera målet.. man borde kunna klicka på den o gå in o ändra.. lite om man ville...nu måste man skriva nytt..lite onödigt...tycker jag iaf..
En tanke jag hade idag när jag ändra lite på mina mål..Varför måste jag radera målet.. man borde kunna klicka på den o gå in o ändra.. lite om man ville...nu måste man skriva nytt..lite onödigt...tycker jag iaf..