Quote from Fredrik Närenfors on 1 March 2006, 11:45Nej, nej, nej, nej.
Absolut inte sidbyte med ett maxantal inlägg per sida. Det är heltrist och toatalt oöversiktligt. Tar hur lång tids som helsta att söka sig bakåt i tråden de gånger man vill läsa om någons originalinlägg.Däremot vore det ju kanon om
Nej, nej, nej, nej.
Absolut inte sidbyte med ett maxantal inlägg per sida. Det är heltrist och toatalt oöversiktligt. Tar hur lång tids som helsta att söka sig bakåt i tråden de gånger man vill läsa om någons originalinlägg.
Däremot vore det ju kanon om
Quote from Lena Bjerlöw on 1 March 2006, 13:40Hej Olle!
Vad jag saknar från piggelin är att kunna få upp topplista på alla medlemmar. Det är där man kan hitta ungefär de man vill tävla mot, nu känns det som man är i blindo på sajten, eller lite ensam, om man inte läser inläggen i grupperna, men där s
Hej Olle!
Vad jag saknar från piggelin är att kunna få upp topplista på alla medlemmar. Det är där man kan hitta ungefär de man vill tävla mot, nu känns det som man är i blindo på sajten, eller lite ensam, om man inte läser inläggen i grupperna, men där s
Quote from Ulrika Rosenbrand on 1 March 2006, 14:19Ett bra tips för att slippa scrolla på långa sidor är att använda snabbkommandot Ctrl+End på tangentbordet. Då hoppar man ner till slutet av sidan på en halv sekund och slipper "musfinger" på grund av ihärdigt scrollande.
Ett bra tips för att slippa scrolla på långa sidor är att använda snabbkommandot Ctrl+End på tangentbordet. Då hoppar man ner till slutet av sidan på en halv sekund och slipper "musfinger" på grund av ihärdigt scrollande.
Quote from Funbeat user on 1 March 2006, 14:53Jo men första olästa inlägg kan ligga bra långt ovanför nedersta inlägget ... 🙂
Jo men första olästa inlägg kan ligga bra långt ovanför nedersta inlägget ... 🙂
Quote from Mathias Karlsson on 1 March 2006, 14:59Håller nog med Dennis... Det bästa är vore om man kom direkt till första olästa inlägg i gruppen. Iallafall om man klickat på länken för olästa inlägg.
Håller nog med Dennis... Det bästa är vore om man kom direkt till första olästa inlägg i gruppen. Iallafall om man klickat på länken för olästa inlägg.
Quote from Fredrik Närenfors on 1 March 2006, 15:16Toppen Kristin. Ctrl Home så kan man gå upp och kolla vad tråden heter och så ned igen med Ctrl End 😉
Toppen Kristin. Ctrl Home så kan man gå upp och kolla vad tråden heter och så ned igen med Ctrl End 😉
Quote from Ulf Stider on 1 March 2006, 18:42Glöm Ctrl, det räcker med home eller end! I alla fall på mina datorer
Glöm Ctrl, det räcker med home eller end! I alla fall på mina datorer
Quote from Fredrik Närenfors on 1 March 2006, 20:06Tänka sig. Min med. Nu har jag lärt mig två saker idag.
Tänka sig. Min med. Nu har jag lärt mig två saker idag.
Quote from Ulf Stider on 1 March 2006, 20:15Vassego 😉
Vassego 😉
Quote from Tobias Johansson on 1 March 2006, 22:28jo, jag tycker det vore kanon med att ha en sån där funktion som gör att man kan börja en tråd med en röstning om olika saker. (heter poll på engelska, men jag vet inte vad man brukar kalla det) de brukar vara rätt så bra för att dra igång skumma diskussi
jo, jag tycker det vore kanon med att ha en sån där funktion som gör att man kan börja en tråd med en röstning om olika saker. (heter poll på engelska, men jag vet inte vad man brukar kalla det) de brukar vara rätt så bra för att dra igång skumma diskussi