Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag
You need to log in to create posts and topics.

Nej, nej, nej, nej.
Absolut inte sidbyte med ett maxantal inlägg per sida. Det är heltrist och toatalt oöversiktligt. Tar hur lång tids som helsta att söka sig bakåt i tråden de gånger man vill läsa om någons originalinlägg.

Däremot vore det ju kanon om

Hej Olle!
Vad jag saknar från piggelin är att kunna få upp topplista på alla medlemmar. Det är där man kan hitta ungefär de man vill tävla mot, nu känns det som man är i blindo på sajten, eller lite ensam, om man inte läser inläggen i grupperna, men där s

Ett bra tips för att slippa scrolla på långa sidor är att använda snabbkommandot Ctrl+End på tangentbordet. Då hoppar man ner till slutet av sidan på en halv sekund och slipper "musfinger" på grund av ihärdigt scrollande.

Jo men första olästa inlägg kan ligga bra långt ovanför nedersta inlägget ... 🙂

Håller nog med Dennis... Det bästa är vore om man kom direkt till första olästa inlägg i gruppen. Iallafall om man klickat på länken för olästa inlägg.

Toppen Kristin. Ctrl Home så kan man gå upp och kolla vad tråden heter och så ned igen med Ctrl End 😉

Glöm Ctrl, det räcker med home eller end! I alla fall på mina datorer

Tänka sig. Min med. Nu har jag lärt mig två saker idag.

Vassego 😉

jo, jag tycker det vore kanon med att ha en sån där funktion som gör att man kan börja en tråd med en röstning om olika saker. (heter poll på engelska, men jag vet inte vad man brukar kalla det) de brukar vara rätt så bra för att dra igång skumma diskussi