Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag
You need to log in to create posts and topics.

Inte jättebra, först kommer vägningskommentaren överst, sedan min träningsnotering och så står vikten längst ner, kliar mig i huvudet ...
Hm sedan - är vikt det skamligaste vi har? Inte att vi inte tränat, eller dålig kondition, eller att vi ätit "för my

Tack för att det finns nu Olle! =)

På "förstasidan" skulle jag gärna vilja se vad, och hur mycket mina träningskompisar tränat de senaste dagarna. Det är en av de sakerna jag tycker är bättre på Piggelin.

Skulle man inte kunna få inläggen i omvänd ordning, dvs med senaste överst? Nu får man ju scrolla ner, vilket kan bli ganska långt i engagerade trådar.

> Om man någonsin registrerat 480 min skidåkning per dag vid skidsemester, fått ihop 360 minuter på en golfrunda eller registrerat något som aldrig ger högre puls än 100, då ligger man sämre till om jag så säger.

Stackars en multisportartjej i klubben om

Skidsemestrar ja, det är ju mest trist för en själv när effekten i ens summeringar går ner ... Själv skulle jag ju inte tveka att mata in alla timmar i spåret om jag kom iväg på en, tror ju inte vi skulle vara ute 480 min om dagen, jag är ingen multisport

>Torbjörn
"Skulle man inte kunna få inläggen i omvänd ordning, dvs med senaste överst? "

Jag tycker det blir jobbigt att läsa nerifrån och upp om det är många inlägg.
Däremot kan jag tänka mig en "snabbknapp" till första olästa inlägg i tråden, eller at

Jo att få första olästa inlägget mitt på sidan har jag efterlyst på P en gång i tiden också, när trådar samlar på sig 100 inlägg då börjar det bli segt att scrolla ...

Sidbyte med möjlighet att hoppa mellan dom..max 30 inlägg på en sida..alltså bara 30 st att scrolla,så man har de senaste inläggen i disku..kvar...

ja en knapp så man kommer till första olästa vore toppen, scorollningen är jag så trött på! har man som jag ett finger med i varje tråd/grupp så kan man ha flera 100 olästa på en dag... (så är det ofta på piggelin inte här än, men det är väl tanken? 😉 )