Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag
You need to log in to create posts and topics.

Jag saknar verkligen de grön/röda staplarna som fanns på förstasidan på Piggelin.
De var liksom min största sporre...

Åsså saknar jag att snabbt och lätt kunna se om mina listkompisar registrerat något idag/igår, som också fanns på förstasidan på Piggel

Lisa - Håller med dig! Har varit lat ett par dagar nu och det är mer sporrande att se hur de gröna staplarna krymper ner även om det är långt till rött.
Med visarna i funbeat ser jag bara att det är kört för denna vecka så varför inte krypa under täcket

Jo staplarna var bra - men jag gillar mätarna också, och just att jag kan definiera upp dem, så att jag har mitt eget filter är bra. Men jag saknar också alla sätt att kolla vem som registrerar mest.
Men ja gärna stapeldiagrammet!

Finns det något sätt att få upp en lista på de grupper man själv administrerar (startat)?
annars förslår jag det 🙂

Jag tycker mätarna är roligare och tydligare att se hur det går.

Men jag saknar också den där snabba överblicken över vad mina "antagonister" haft för sig och hur jag ska kunna slå dem 😉

Ja, det finns klara fördelar här på funbeat bla att man kan välja vilka aktiviteter som ska räknas i ett speciellt mål. Jag har tex valt att exkludera "vardagsmotion" i en av mina målbeskrivningar för att få mig att göra mer intensiva aktiviteter oftare.

det finns ju en del nya roliga saker, men det gamla på piggis måste finnas här med, för vi är nog ganska många som reggar på bägge ställen nu bara för de ovan nämna skillnaderna.

Cia,

Jag gör också som du, har olika mål på intensiv träning och vardagsmotion. Superbra!!

Jo jag har också försökt skap en sån skillnad, pass jag ska göra och så det där med 30 min per dag 🙂

Hej Olle, det var dessa förslag jag lagt i denna tråd jag skulle vilja ha respons på. Tack. =)