Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag
You need to log in to create posts and topics.

Ok. Jag fick bara försvara mig en del utan att ha stuckit ut hakan, men visst, ger man sig in i leken så. Hur som helst så har jag nu skapat ett eget diagram här hemma med borgskalan. Fungera bra för mig 🙂

Per: Tur för dig att du skrev detta på FunBeat! Hade det varit på Piggelin hade du legat risigt till och dessutom fått lämna gruppen "Vi som inte registrerar promenader", startad av en för oss alla välkänd person. Är man med i den gruppen får man inte reg

Kan ni inte släppa det där gamla tråkiga ämnet där det hör hemma..på Piggelin...

Tack! 😉

Det var i och för sig riktat till Per, men det är klart, alla kan ju läsa det. Det kändes inte rätt att skicka ett personligt meddelande, så viktigt var det inte 😉

Sen håller jag i och för sig med, FunBeat är inte Piggelin, men när båda (fortfarande) f

Ja visst är det rörigt..för vissa saker som vi diskuterar som en förlängning av en tidígare Piggelindiskussion måste verka som rena nonsens för de som inte varit där alls...inte lätt att hänga med för dom då...

Ja mena inte att lägga mig i eran diskussio

Äschadå!
Jag som numera är billös funderar allvarligt på att börja regga promenader. Orkar inte träna än men jag måste ju till affärn och handla.. Om inte Tjejerna gör det 😉

Funderar på att starta DepBeat som bara ska tillåta registrering av några få, hemliga aktiviteter. Om man registrerar något annat från den extremt långa aktivitetslistan blir man utsläng och uppspikad på skäms-planket i tidernas evinnerlighet.

Jag räknar

*asg*..Jaaaa gör det...*s* vicken bra idé!!! och så tycker jag du kan ha enbart grupper som är stängda som man får söka till, och kanske genomgå nåt typ av prov innan man blir insläppt...=)))

Go for it!! Jag är med 😉

Hemliga handslag också?