Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag
You need to log in to create posts and topics.

Provet pågår ju redan, gamla inlägg och registreringar på Piggelin och FunBeat kommer självklart att räknas in i värderingen om en viss person skall tillåtas tillträde.

Om man någonsin registrerat 480 min skidåkning per dag vid skidsemester, fått ihop 3

Ööh.. nu när jag läser det här en gång till så börjar jag fundera, jag har ju sån livligfantasi så... 😉
Vad är det för hemliga aktiviteter som ska utföras??
Exakt.. alltså.. Blir det pluspoäng om man utför det men någon annan? FunBeatare eller Piggelina

Jag känner att jag inte behöver bekymra mig om det där sista SIlva...ja är redan uppspikad på skäms-planket och lär inte få tillträde i en endaste grupp*s*...men what the f**k...ja överlever de med...*asg*

jag startade ju en promenadgrupp som motvikt den gången, GPS (finns även här förstås) och kan ju göra det här? 😉 Dvs en hemlig grupp som reggar div suspekta saker, haha! 😉 Litteraturläsning 5 timmar osv. Och då måste man ange vilken litt det får ju inte

Mia.. Vi startar väl en egen grupp då! 😉

Å nu när jag läser Annas och Raymonds inlägg inser jag att jag också borde spikas upp på skämsplanket 😉

Såå.. egen grupp, fritt fram för livlig fantasi!

Jag skulle vilja haka på första inlägget i den här tråden lite grann. Tycker att det hade varit jättebra om man kunde få få upp några förklarande textrader och gärna en bild om de olika aktiviteterna. Jag vet inte hur det är med er andra, men en del av sa

Det låter juste. Kanske en uppladdningssite för inspirationsbilder?

Ja, kanske. (Tror att jag förstår hur du menar.) Fast det behövs ju egentligen bara en bild per aktivitet.

Jag är faktiskt på gång med en liknande funktion, dvs att kunna skriva lite om varje träningstyp. Vore ju superkul om några av er hade lust att skriva lite sen, när det kommer upp. Ladda upp bilder är ju inte så dum idé det heller!

Värst vad ni hunnit skriva mycket medans jag var ute och oreggade promenader. Ledsen mia men Forumpolisära inlägg renderar minuspoäng på den aktivitet man reggar mest 😉 plus ett och annat mothugg natrligtvis.

Raymond. Jag är mycket väl medveten om var j