Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag
You need to log in to create posts and topics.

Kan skada/sjukdom vara i en annan färg i kalendern? eller att kalendern är vit men att texten ahr olika färger beroende på vad man skriver? För jag vill inte att allt ska vara gult som passerat oavsett om jag tränat eller varit sjuk, det är svårt se skill

Sorry! Hade missat dem 🙁

* Fler än två hastighetsdiagram ("klockor"): Egentligen borde man ju kunna få upp alla mål man har som hastighetsdiagram, fast kanske inte högst upp på sidan utan i (ytterligare) en sammanställning. Dock så är det lite ont om ut

ah, tackar! =)

Och det viktigaste: staplar i röda/gröna färger efter sina mål?

Och snälla.. Försök också fixa så att kalendern inte visar Januari 2006 hela tiden! Jag blir toookig!

Man kan ändra det själv såg jag, men sen kommer januari tillbaka...

Jag undrar varöfr det inte syns det jag skriver in i kalendern som min vikt och sånt? Jag skriver in det för att det ska synas, man ska väl inte behöva klicka på olika datum för att läsa

Knepiga är att kommentaren syns, men inte vikten ...

jag skriver bara vikt ingen kommentar så inget syns alls... =( Bortkastad tid ser jag det som.

Skriv in vikten som kommentar vet ja! 🙂

Med den nya diagramfunktionen (som snaaaart kommer) så blir det tydligare med vikten, så fortsätt att lägga in den i viktfältet istället för kommentarsfältet. Annars måste du flytta tillbaka den sen. Jag ska se till att fixa också så att vikten syns direk

Hallå igen!

Nu syns vikt, puls och kcal direkt i kalendern!

Som en del vet så kan man välja om man vill visa sin vikt för andra eller inte. Dock så har nog många struntat i att ställa in detta eftersom vikten ändå inte syntes... Så för säkerthetsskull