Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatFörslag
You need to log in to create posts and topics.

fniss, då fick jag min snabbknapp till sista meddelandet 🙂 Vad ska jag nu göra med all tid jag tjänar på det?

> fniss, då fick jag min snabbknapp till sista meddelandet 🙂 Vad ska jag nu göra med all tid jag tjänar på det?

Träna mer? 😉

Aha! Ctrl behövdes ju inte. Det var som sjutton! Då har jag också lärt mig något nytt! 🙂

Halloj! Jag tror nog inte heller på omvänd sortering, det blir lite onaturligt att läsa inläggen då. Däremot så bör man kunna hoppa till första olösta så att man slipper scrolla!

Karin: Håller helt med om att det saknas lite fler roliga topplistor, tex

Hej Olle,
Jag kikade nyss på min kalender, och noterade att det fanns ingen större skillnad i bakgrundsfärg i rutorna på de dagarna jag tränade gentemot vilade (Kan det vara mina inställningar?).
Jag minns att Piggelin har knallgröna, vilket personligen

Så dåligt borde det inte synas. Är det fler som tycker det är lite för lite skillnad?

Jag är nog inte så inne på att ändra till knallgrönt, det skulle nog störa tror jag. Men en viss ändring tycker jag absolut kan vara ok! Jag tror att min laptop överdr

På alla de datorer jag använder ser färgerna bra ut... 🙂

>Vilken färg har den hos er? (Den ska vara svagt blå, men ändå en klar skillnad mot bakgrunden)

Jag uppfattar den som ljusgrå, men den är klart skild från bakgrunden i övrigt.

Hej Olle,
Om din laptop överdriva, så underdriva min säkert
Färgen för mig bli en svag persika???

dags att skaffa linser kanske

Svag persika är typ rätt 🙂