Quote from Guest on 3 September 2007, 13:50Välkomna nya som gamla medlemmar! Nu tar vi resten!
Jag gick inte ner 10 kilo men jag gick ner mycket mer än jag hade gjort utan gruppen, så jag ÄR tacksam.
Oavsett hur det gick förra omgången så är det HÄR och NU som gäller!
Nu vänder blicken framåt!
Välkomna nya som gamla medlemmar! Nu tar vi resten!
Jag gick inte ner 10 kilo men jag gick ner mycket mer än jag hade gjort utan gruppen, så jag ÄR tacksam.
Oavsett hur det gick förra omgången så är det HÄR och NU som gäller!
Nu vänder blicken framåt!
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 14:00jag är med på en vandring till ett lättare jag ... Började min resan 16 august och ahr hittils gått ner 3.1 kg. Har ca 45 kg att gå ner men nu har resan börjat !!!
jag är med på en vandring till ett lättare jag ... Började min resan 16 august och ahr hittils gått ner 3.1 kg. Har ca 45 kg att gå ner men nu har resan börjat !!!
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 14:58ja har "tyvär" inte 10 kg att gå ner men ja gillar er så mycket ni som sitter här
och så ja känner ja är me i alla fall.jahar väll ca 6-8 kg kvar eller nå liknande.. får sen
ja har varit duktigt i da.. har stått emot gosaker på jobbet i da.. :
ja har "tyvär" inte 10 kg att gå ner men ja gillar er så mycket ni som sitter här
och så ja känner ja är me i alla fall.
jahar väll ca 6-8 kg kvar eller nå liknande.. får sen
ja har varit duktigt i da.. har stått emot gosaker på jobbet i da.. :
Quote from Christina Hageman on 3 September 2007, 15:01Bravo Hans. Att stå emot godsaker är ibland väldigt svårt. Jag har svårast att stå emot hembakat.
Bravo Hans. Att stå emot godsaker är ibland väldigt svårt. Jag har svårast att stå emot hembakat.
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 15:01jag hänger på 🙂
13kg fram till 15 december, det är planen
jag hänger på 🙂
13kg fram till 15 december, det är planen
Quote from Christina Hageman on 3 September 2007, 15:04Det där med målbildsträning är ju så viktigt för att man också ska hinna med i psyket att man faktiskt går ner i vikt. Så tack för de orden Eva.
Det där med målbildsträning är ju så viktigt för att man också ska hinna med i psyket att man faktiskt går ner i vikt. Så tack för de orden Eva.
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 15:04ja de är kakor från de goaste fiket i stan tycker ja..
men ja ska ja ska ..gu ja ska försöka gå ner de där små kilona till decemberja
ja de är kakor från de goaste fiket i stan tycker ja..
men ja ska ja ska ..
gu ja ska försöka gå ner de där små kilona till decemberja
Quote from Christina Hageman on 3 September 2007, 15:06hans: Med din inställning kommer det ju att gå bra.
hans: Med din inställning kommer det ju att gå bra.
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 15:16Hej hänger på här om det är ok, fast jag ligger på v. 3.
Var och vägde in mig nu på förmiddagen och det får nog bli så att måndagar blir "våg" dag. Och hur gick det då? jo det går utför, - 1.3 kg. Startvikten 95 och nu 88.7 ger - 6.3 kg och 3.7 kg kvar t
Hej hänger på här om det är ok, fast jag ligger på v. 3.
Var och vägde in mig nu på förmiddagen och det får nog bli så att måndagar blir "våg" dag. Och hur gick det då? jo det går utför, - 1.3 kg. Startvikten 95 och nu 88.7 ger - 6.3 kg och 3.7 kg kvar t
Quote from Mark Kovacs on 3 September 2007, 15:35-31,3 kg ska det bli till 2008-06-01. 3,7 kilon avklarade hittills. 🙂
-31,3 kg ska det bli till 2008-06-01. 3,7 kilon avklarade hittills. 🙂