Quote from Christina Hageman on 4 September 2007, 05:42Jag har haft ont i halsen sedan torsdag förra veckan. Eller egentligen var halsen bättre i lördags så då gick jag en rejäl skogspromenad och jag tog nog ut mig lite för mycket där för halsontet kom tillbaka. Igår gick jag dock en lugn halvtimmespromenad o
Jag har haft ont i halsen sedan torsdag förra veckan. Eller egentligen var halsen bättre i lördags så då gick jag en rejäl skogspromenad och jag tog nog ut mig lite för mycket där för halsontet kom tillbaka. Igår gick jag dock en lugn halvtimmespromenad o
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 07:00Riktigt dåligt med sömn i natt. :O
När jag väl somnat, så fick jag ett sms klockan 4 på morgonen.. 🙁 Så det blev ingen lång morgonpromenad, men jag har typ hela eftermiddagen på mig, innan jag ska cykla iväg till simhallen, vilket jag är ganska jävla in
Riktigt dåligt med sömn i natt. :O
När jag väl somnat, så fick jag ett sms klockan 4 på morgonen.. 🙁 Så det blev ingen lång morgonpromenad, men jag har typ hela eftermiddagen på mig, innan jag ska cykla iväg till simhallen, vilket jag är ganska jävla in
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 09:50bra kämpat marie..
de ville med sjukskriva mig på heltid.. för mina depresioner.
men vägrar.. om ja blir sjukskriven kommer ja aldrig tillbaka till
arbetslivet..och nu när ja mår mycket bättre så är ja glad att ja inte gjorde de heller...
de är
bra kämpat marie..
de ville med sjukskriva mig på heltid.. för mina depresioner.
men vägrar.. om ja blir sjukskriven kommer ja aldrig tillbaka till
arbetslivet..
och nu när ja mår mycket bättre så är ja glad att ja inte gjorde de heller...
de är
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 11:37Heja Linda! (t+)
Insikt är det första steget mot förändring! Ibland är det smärtsamt när poletten trillar ner och man ser hur man håller på... växtvärk brukar jag kalla det.
Har det ofta! *skrattar*Känner så väl igen mig i det du skrev...
Jag är jätt
Heja Linda! (t+)
Insikt är det första steget mot förändring! Ibland är det smärtsamt när poletten trillar ner och man ser hur man håller på... växtvärk brukar jag kalla det.
Har det ofta! *skrattar*
Känner så väl igen mig i det du skrev...
Jag är jätt
Quote from joachim bergsbakk on 4 September 2007, 12:57Pilates för första gången igår kväll, kul men ganska tufft. Kräver en hel del koncentration. Det blir kankse fler gånger. Kul att vara igång igen.
Mitt motto är "Balans" jag vill ha balans både i jobbet, med maten och med resten av min tid. Fokuserar inte
Pilates för första gången igår kväll, kul men ganska tufft. Kräver en hel del koncentration. Det blir kankse fler gånger. Kul att vara igång igen.
Mitt motto är "Balans" jag vill ha balans både i jobbet, med maten och med resten av min tid. Fokuserar inte
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 13:05Jag är så glad att jag hittade er i den här gruppen(L)
Jag får sådan inspiration!!! Ni verkar ha så mycket kämpaglöd allihop.
Ingen som ger upp här inte!Jag gick ner 31kg under 2004-2005 med hjälp av VV men sedan slarvade jag med jämnviktskursen och tyc
Jag är så glad att jag hittade er i den här gruppen(L)
Jag får sådan inspiration!!! Ni verkar ha så mycket kämpaglöd allihop.
Ingen som ger upp här inte!
Jag gick ner 31kg under 2004-2005 med hjälp av VV men sedan slarvade jag med jämnviktskursen och tyc
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 15:13Bläää! Har ingen lust till nånting...
Magdanskursen börjar kl 17 en bit utanför stan och jag har aldrig cyklat dit förut. Det har iaf slutat regna så jag kan inte skylla på det heller! *fniss*
Blir säkert kul när jag väl kommer dit men just nu vill jag b
Bläää! Har ingen lust till nånting...
Magdanskursen börjar kl 17 en bit utanför stan och jag har aldrig cyklat dit förut. Det har iaf slutat regna så jag kan inte skylla på det heller! *fniss*
Blir säkert kul när jag väl kommer dit men just nu vill jag b
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 15:49Magdans.. trevligt... hahaha ja du om man skulle dansa
magdans.. kort kort och trikoer... hihi...nej ja överlåter allt till tjejerna.. roligar att titta p å:P
Magdans.. trevligt... hahaha ja du om man skulle dansa
magdans.. kort kort och trikoer... hihi...
nej ja överlåter allt till tjejerna.. roligar att titta p å:P
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 22:09Dagen blev inte som planerad... :O
Skulle ut och promenera med hundarna, skulle ut och cykla, ville eventuellt simma.. :S Blev visst ingenting av det. Jag har en riktigt bra förklaring dock! Blev trakasserad av ex:et hela dagen, varit en riktigt jobbigt d
Dagen blev inte som planerad... :O
Skulle ut och promenera med hundarna, skulle ut och cykla, ville eventuellt simma.. :S Blev visst ingenting av det. Jag har en riktigt bra förklaring dock! Blev trakasserad av ex:et hela dagen, varit en riktigt jobbigt d
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 22:53va duktiga ni är allihopa ... jag med =) förlåt men är SÅ stolt över hur jag kommit igång med träningen från att inte ha tränat nått alls till att gå till gymmet varje dag nästan å köra vibbträning =)
va duktiga ni är allihopa ... jag med =) förlåt men är SÅ stolt över hur jag kommit igång med träningen från att inte ha tränat nått alls till att gå till gymmet varje dag nästan å köra vibbträning =)