Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLättareFörsta veckan: v 36
You need to log in to create posts and topics.

Hej Linda! 🙂

Nej, du MÅSTE inte ha ett viktmål för att börja gå ner i vikt. Ibland hakar man upp sig på att fundera ut den där siffran eller nån annan detalj i sammanhanget och man kommer inte vidare. Man vet ändå inte exakt hur mycket man vill väga fö

Tack. 😉
ja, det är nog mest det som ligger o spökar i bakhuvet "tänk om jag inte går ner alla de där kilona?" för jag vet ju också att det är svårt att gå ner allt, el så kanske man gör det men en mån senare än måldatumet. Så ska inte stirra mig blind p

Hej allihopa jag har gått med er lilla grupp idag och känner mig pepprad till tusen.
Jag började min viktresa nedåt 1994 då jag vägde 90 kg, då gick det bra några år ramlade ner till ca 80 kg men sen gick det upp igen. Det var på en av mina barnbarn födel

ida va de en helvetes dag.. försov mig hann inte gå min normala promenad.. så ja gatt ta cykeln.. så den har vari upp och ner hela tiden..

men någonting som ja tycker är roligt är att

Eleverna på gymnasie som ja har lärt känna lite.. börjar smått kom

Jag har ju haft ont i halsen sen förra torsdagen men nu tycker jag halsen har blivit bättre. Istället har jag fått yrsel. Inte så att världen snurrar utan som om världen lutar. Det är en väldigt obehaglig känsla och jag blir förstås rädd och förstärker i

Bra Sussie! 🙂 Stå emot suget är det bästa du kan göra, jag har lyckats 2 dagar nu. 🙂 Svåraste tycker jag är de sista 15min innan affären stänger 😛 Då brukar jag alltid få extra sug 😉

Heja Sussie och Marie!!! Va duktiga ni är som kämpar emot suget. (t+)

Och sträck på dig Hans. Inte dåligt att vara ett föredöme för gymnasieelever. (t+)

Heja Linda!!! (t+) Säger ju det, du vet precis vad du ska göra! Duktig kicka! (L)(L)(L)

Sussi, jag tror att du är på rätt spår när du hellre vill minska stressen omkring dig än att ta lugnande. Läkare har inte alltid vårt bästa för ögonen. Det är VÅRT jo

Skulle gått promenad igår, men har istället fått makens präktiga förkylning... *morr*
Sitter här och snörvlar och nyser... (t-)

Dock har promenadvanan satt sig så mycket, så jag gick ändå en promenad idag, men i väldigt lugnt tempo och rätt klädd för väd

Idag har mensvärken från helvetet varit på besök.
Jag kände ett extremt godissug och köpte faktiskt lite till en filmvisning i skolan.
Var säkert två-tre veckor sedan jag åt godis.
Åt inte upp allt. Inget noj, ingen ångest eller dåligt samvete.
Känner mig