Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 23:38Är glad över att ha släpat iväg mig till dansskolan, bra jobbat! (t+)
Det blev som jag trodde, kul när jag väl var där.Till skillnad mot yogan, det här VET jag redan att jag älskar! Fast sorgen bubblar upp ibland över att vara så klumpig och tafatt. O
Är glad över att ha släpat iväg mig till dansskolan, bra jobbat! (t+)
Det blev som jag trodde, kul när jag väl var där.
Till skillnad mot yogan, det här VET jag redan att jag älskar! Fast sorgen bubblar upp ibland över att vara så klumpig och tafatt. O
Quote from Funbeat user on 4 September 2007, 23:46Var du stolt Sanna, det är en härlig känsla! (L)
Var du stolt Sanna, det är en härlig känsla! (L)
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 00:30Marie och Hans:
Ni borde starta en stödgrupp för psykiska påfrestningar och bara göra den läsbar för medlemmar. Skulle bli medlem 🙂
Marie och Hans:
Ni borde starta en stödgrupp för psykiska påfrestningar och bara göra den läsbar för medlemmar. Skulle bli medlem 🙂
Quote from Christina Hageman on 5 September 2007, 06:15Vad många vi är som är duktiga.
Jag kände mig lite hängig i går kväll annars skulle jag ha åkt på speedway. Men de klarade sig ju bra utan mig också ;).
Jag känner fortfarande av halsen lite, lite så det blir lugna promenader ett par dagar till här inna
Vad många vi är som är duktiga.
Jag kände mig lite hängig i går kväll annars skulle jag ha åkt på speedway. Men de klarade sig ju bra utan mig också ;).
Jag känner fortfarande av halsen lite, lite så det blir lugna promenader ett par dagar till här inna
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 08:00Halloj allihopa!
Kul att se att det går såpass bra för så många!
Jag hade vilodag igår, men idag drar aerobicssäsongen igång. Jag instruerar dansaerobics 2 ggr per vecka. Så det känns lite hycklande att stå där framme och dallra...
Ha en bra dag!
/H
Halloj allihopa!
Kul att se att det går såpass bra för så många!
Jag hade vilodag igår, men idag drar aerobicssäsongen igång. Jag instruerar dansaerobics 2 ggr per vecka. Så det känns lite hycklande att stå där framme och dallra...
Ha en bra dag!
/H
Quote from Karolina Bergsten on 5 September 2007, 09:31För min del blev det ett kortare löppass i går kväll. Försökte att hålla ett bra tempo och köra fartlek de sista 4 km. Var jobbigt då jag både var hungrig å trött men jag kände mig mkt nöjd efteråt när jag satt i soffan å käkade en sen middag :-). I dag b
För min del blev det ett kortare löppass i går kväll. Försökte att hålla ett bra tempo och köra fartlek de sista 4 km. Var jobbigt då jag både var hungrig å trött men jag kände mig mkt nöjd efteråt när jag satt i soffan å käkade en sen middag :-). I dag b
Quote from Björn Eriksson on 5 September 2007, 10:35Hej allihopa!
Jag hakar på det här utan tvekan.
Just nu känns allt väldigt lätt och roligt, men jag vet ju hur det känns när det INTE känns lika enkelt och då är det perfekt att få stöd och pepp!Idag blir det dans om en dryg timme. 🙂
(Kan inte annat
Hej allihopa!
Jag hakar på det här utan tvekan.
Just nu känns allt väldigt lätt och roligt, men jag vet ju hur det känns när det INTE känns lika enkelt och då är det perfekt att få stöd och pepp!
Idag blir det dans om en dryg timme. 🙂
(Kan inte annat
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 12:20Kan bara säga att det Eva är inne på med speglar och vad det skapar är den bästa drivkraften som finns. Extern pepp är great för stunder när man är nere men det är nog absolut nödvändigt i grunden att ha en inre fokusering och drivkraft för att lyckas i l
Kan bara säga att det Eva är inne på med speglar och vad det skapar är den bästa drivkraften som finns. Extern pepp är great för stunder när man är nere men det är nog absolut nödvändigt i grunden att ha en inre fokusering och drivkraft för att lyckas i l
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 12:42Tack Eva, det där värmde! Jag går ju alltid runt o tror att jag är den enda människan i världen som agerar på ett visst sätt el tänker på ett visst sätt... 😉
Visst är det så att det är enklare att planera o sätta upp gränser mm. Men sen när man ska göra
Tack Eva, det där värmde! Jag går ju alltid runt o tror att jag är den enda människan i världen som agerar på ett visst sätt el tänker på ett visst sätt... 😉
Visst är det så att det är enklare att planera o sätta upp gränser mm. Men sen när man ska göra
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 13:15Ha ha ha, vad roligt! Har också använt samma ord som du, Jonas. För det var precis vad jag gjorde, förr i tiden vill säga... Köpte kläder på ÖB och lufsade omkring i tofflor. Hade håret i knut (fick en chock varje gång de få gångerna jag var hos frissan o
Ha ha ha, vad roligt! Har också använt samma ord som du, Jonas. För det var precis vad jag gjorde, förr i tiden vill säga... Köpte kläder på ÖB och lufsade omkring i tofflor. Hade håret i knut (fick en chock varje gång de få gångerna jag var hos frissan o