Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLättareFörsta veckan: v 36
You need to log in to create posts and topics.

10kg till Nyår ungefär, vore lagomt... Fast 10kg är en spottstyver, jag har ungefär 30kg jag "måste" bli av med...
Dum jag åt en chokladbit idag.. Igen... En stor en... 200g... :S ska jag säga att jag åt 2 i helgen också.. :/ lördag söndag... BLEH!

Usc

Marie ..DE verkar ha varit turbulens runt dig
så där ju inte så konstigt heller att du inte har haft ork
till att motionera..

men du verkar ha bra syn ändå..
och viljan verkar finnas där..
De är bara ta en dag i sänder..
och tänka possitivt.. så kla

Kul att du är tillbaka Marie. Upp med nosen och vässa klorna nu så tar vi nya tag.

(L) Pepp-kramar (L)

Är stolt över min insats idag, simmade ifrån mensvärken! (t+)
I bikini för första gången, dessutom... är van vid baddräkt... har nog inte simmat i bikini sen jag var barn men det är så himla mycket pengarna ska räcka till! 🙁

Aja, det gick ju. Men den

eva skit bra jobbat..

men va du måste ha simmat och du simmade bort från den värken...
starkt jobbat

Brukar behöva ta nån värktablett men just nu håller jag på att höja ribban ordentligt när det gäller vad jag stoppar i mig. Alltså undviker jag allt som jag anser onödigt som: socker, vitt mjöl, mjölk, kött, kyckling, färdigmat (konserveringsmedel, färgäm

Jag har ett kanske konstigt recept för min nedgång just nu... Allt är tillåtet att äta bara man får i sig det kroppen behöver av mineraler och vitaminer och sånt. Jag får tugga i mig precis vad jag vill förutom det, bara jag tänker efter före.... Grejen ä

Alla sätt är bra som funkar! Gäller bara att hitta sitt sätt som funkar för en själv!

Fast jag fattade inte riktigt, du skrev att du äter allt förutom det. Förutom vad?

Förlåt, är

Simhallen har äntligen öppnat igen, förra veckan faktiskt, men hittills har vi inte tagit oss iväg... Det är ca 20min med bil 40min med cykel dit, så man väljer oftast bil, men eftersom inte jag har körkort så åker jag alltid med morsan, eller med kompise

Ok, here we go again! 😉 Satt o läste igenom mina gamla blogginlägg jag har på min sida o såg att jag upprepade mig hela tiden; nu kommer jag igen, denna gången går det , jag vet att jag kan... "Har inte gått så bra för mig i min viktnedgång just nu." "De