Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 21:38Usch tror jag hoppa vågen i morgon, har varit iväg hela helgen. Har ätit o motionerat men blivit lite för mycket vin, ja ja det är smällar man får ta
Usch tror jag hoppa vågen i morgon, har varit iväg hela helgen. Har ätit o motionerat men blivit lite för mycket vin, ja ja det är smällar man får ta
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 13:43Skriver idag fast jag skulle skrivit igår...
Veckan började bra men slutade sämre pga den där j-a förkylningen och kattutställning hela helgen, puh! Men jag fick åtminstone ihop mina 4 motionspass, om än väldigt lugn motion de två sista passen.
Nya tag,
Skriver idag fast jag skulle skrivit igår...
Veckan började bra men slutade sämre pga den där j-a förkylningen och kattutställning hela helgen, puh! Men jag fick åtminstone ihop mina 4 motionspass, om än väldigt lugn motion de två sista passen.
Nya tag,
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 14:55Spännande grupp 🙂 jag har inte 10 kg att gå ner, men jag vill gärna gå med i Er grupp iaf! Jag startade min resa vecka 33, med tretimmarsdieten och mer träning än vanligt.
Jag har lyckats gå ner 3 kg på dessa veckor, startade med en vikt på 63,8 kg och
Spännande grupp 🙂 jag har inte 10 kg att gå ner, men jag vill gärna gå med i Er grupp iaf! Jag startade min resa vecka 33, med tretimmarsdieten och mer träning än vanligt.
Jag har lyckats gå ner 3 kg på dessa veckor, startade med en vikt på 63,8 kg och
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 10:21Woho!
Jag har tänkt att bli av med 6.4 kg för att vara exakt. 🙂
Woho!
Jag har tänkt att bli av med 6.4 kg för att vara exakt. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2007, 10:22Välkommen! 😀
Men häng m i diskussionen i rätt vecka, just nu i tråden V 40. Blir lite enklare då... 😉
Välkommen! 😀
Men häng m i diskussionen i rätt vecka, just nu i tråden V 40. Blir lite enklare då... 😉