Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 20:44ang. ljudböcker insåg ja nått intressant för några veckor sedan då jag äntligen fick ner några ljudböcker- DE GÅR FÖR SEGT!!!..
jag behöver verkligen pulsen igång för att få ut stegen och verkligen ta ut mig när jag går/joggar
ljudboken gör att jag drar
ang. ljudböcker insåg ja nått intressant för några veckor sedan då jag äntligen fick ner några ljudböcker- DE GÅR FÖR SEGT!!!..
jag behöver verkligen pulsen igång för att få ut stegen och verkligen ta ut mig när jag går/joggar
ljudboken gör att jag drar
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 21:34Hanna ja helt klart de skulle vara trevligt...
de är ja på promenad runt nydala är ju aldrig fel.. och me sälskap är de trvligt med
Hanna ja helt klart de skulle vara trevligt...
de är ja på promenad runt nydala är ju aldrig fel.. och me sälskap är de trvligt med
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 22:33Jag hittade min gamla stegräknare idag och tog den på min runda.
12035 steg!!!(t+)
Känner mig glad och stolt för denna upptaktsvecka (som inte riktigt är slut än...)
Jag hittade min gamla stegräknare idag och tog den på min runda.
12035 steg!!!(t+)
Känner mig glad och stolt för denna upptaktsvecka (som inte riktigt är slut än...)
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 22:53Hur länge var du ute och gick då? :O
Hur länge var du ute och gick då? :O
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 09:57Om det var mig du menade, Marie så gick jag ganska raskt i 1 tim och 45 minuter i ett jäkla regnställ.
Om det var mig du menade, Marie så gick jag ganska raskt i 1 tim och 45 minuter i ett jäkla regnställ.
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 10:21camilla.. skit starkt jobbat..
skulle inte göra det i regnställ..
då går ja till gymmet och går på rullbandet istället.. 😛
camilla.. skit starkt jobbat..
skulle inte göra det i regnställ..
då går ja till gymmet och går på rullbandet istället.. 😛
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 10:26hans: men det är ju skitbra att du går i vilket fall som helst rullband är bra =)
hans: men det är ju skitbra att du går i vilket fall som helst rullband är bra =)
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 12:37Bra mängd steg iaf 🙂
Bra mängd steg iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2007, 21:14sista dagen
ingen förändring under den här veckan, mycket troligt pga sjukdom-förkylning- och onyttigt ätande.. =(
men !
jag har varit och gjort mitt första F&S pass- valde att pröva Ki Yoga!
lite .. segt jämfört med det jag e van vid.. trist..
men själv
sista dagen
ingen förändring under den här veckan, mycket troligt pga sjukdom-förkylning- och onyttigt ätande.. =(
men !
jag har varit och gjort mitt första F&S pass- valde att pröva Ki Yoga!
lite .. segt jämfört med det jag e van vid.. trist..
men själv
Quote from Christina Hageman on 9 September 2007, 21:37Jag känner mig väldigt nöjd med veckan trots att jag har mått dåligt. Jag motionerade det jag skulle och lite till och jag stod emot suget flera gånger under slutat av veckan, senast idag när jag verkligen tänkte ta en mofflardag men inte gjorde det. Det
Jag känner mig väldigt nöjd med veckan trots att jag har mått dåligt. Jag motionerade det jag skulle och lite till och jag stod emot suget flera gånger under slutat av veckan, senast idag när jag verkligen tänkte ta en mofflardag men inte gjorde det. Det