Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLättareFörsta veckan: v 36
You need to log in to create posts and topics.

Förresten Kaj, vet du nån som kör från Sthlm? *skrattar*

Jag är med jag också.... har tänkt mig en minsking på 20kg...

nja... de långväga är redan på väg. Jag kör med bil från Hallsberg kl 06.45 i morgon.

Har ej styrketränat nu på hmm 3 dagar..
men de kan ju bero på att ja inte har vågat för jahr lite ont i halsen..

men promenaden till jobbet har ja gjort..
har haft en moffar da i da..
de gick ju inte så bra de heller..

först köpte ja massa gott..

så här på slutet av veckan så önskar jag att jag fick vara frisk!..
i måndags var jag ledig och hade så goda intentioner.. hehe chi fick jag, och så var de bortglömt- jag har ju min bokserie som jag just nu avgudar- läste ut en 550s bok under dagen.. =)

Hanna de kommer gå bra.
man är alltid rädd för den där vågen va den ska visa..
men egentligen va spelar det för roll.
bara man är ute och motionerar och inte bara sitter hemma och ugglar

de är bara ta nya tag..

keep going ... skit starkt jobbat

Idag hade jag bara en yrselperiod mitt på dagen så det känns rätt så skönt att det inte blev mer trots att det är fruktansvärt obehagligt när yrseln sätter in. Det är nästan så det triggar igång en panikattack trots att jag vet att det är ofarligt och att

Sussi-
fortsätt med Qigong-en

en kompis till mig, hennes mamma fick elallergi för X- antal år sedan och började bland annat med qigong för att se ifall det kunde hjälpa
det har minskat hennes reaktioner för elen i hemmet så otroligt väl att hon mår fakti

Fick en chock ikväll då alla mina kläder hängde på klädstrecket och jag behövde gå ner till affärn innan de stängde. Tog mina gamla jeans...
Det här är jeansen jag var JÄTTEstolt över att kunna klämma ner mig i förra våren, alltså 2006. De första på flera

va duktig du är Eva ... å en riktigt go medmänniska som peppar alla =) !!!

jag mätte min midja =) - 6 cm på 3½ v kunde inte låta bli att mäta eftersom min våg lever sitt eget liv å det inte är dags för vv föränspå torsdag !!!