Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLättareFörsta veckan: v 36
You need to log in to create posts and topics.

Fan, jag som tycker att jag är så kaxig och i form och mår bra. Skulle precis väga in mig i Onsdags och få en startvikt... så åkte jag på en riktigt mental snyting på jobbet. Så jag, Jonas, som är så i gasen nu, tappade på nolltid lusten att träna och luf

Gott att höra att du inte tappade bort dig alldeles!!! (t+)

Känner igen det... jag är också lättpåverkad av det som sker runt omkring... särskilt när jag inte är beredd... brukar ifs vara medveten om att alla svackor är TILLFÄLLIGA! Bara för att jag säg

Jag förstår inte hur jag först kan gå ner ett halvt kilo på två dagar, sedan upp lite mer än ett halvt kilo nästkommande dag och sedan ner ett halvt kilo två dagar efter det. Snacka om att svänga som en idiot under en vecka! Ena dagen blir jag glatt överr

Kroppen lever sitt eget liv, låt den göra det. Kanske inte meningen att vi ska ha full inblick?
Väg dig inte så ofta om det inte stärker dig, en gång i veckan räcker. Eller om du ska skippa vågen helt ett tag och köra med måttband?

Välj det som gör dig

Idag har jag varit jättedutkig. 🙂
Kört ett pass orientalisk dans och sedan ett pass yoga.
Hurra!
Hoppas det går bra för alla andra.

Ja den här veckan har jag "slarvat" men gjort det medvetet. Jag skall springa ett 6-timmarslopp på lördag och avser försöka klara av 45 km. Inför ett sådant lopp så tankar man i sig en hel del kolhydrater och vätska, så man går upp i vikt:(. I gengäld är

Fattade för sent att det är Gbg ni ska till allihopa, annars hade jag hängt på. 🙁 Vet inte hur många varv jag hade sprungit, hade mest velat träffa er och umgås! Är sååå avundsjuk!

Och jäklar vilken rolig grej! Se hur långt man kommer på 6 timmar, det

Men.. det finns plats även för dig om du vill.

Jo, jag vet... Kollade hemsidan nyss och såg att folk hade hoppat av... Men det är LITE väl... *skrattar* Hade ju kunnat "vara med" och hejja på er ifs...
Ett problem är att ta mig dit så här galet snabbt... fast jag är inte den som är den, vet att det K

Min vecka har hittills funkat bra, ätit bra och varit ut på två löprunder trots att jag jobbat sent :-). Då jag precis startat tror jag inte att det kommer ge något större utslag på vikten när jag väger mig på måndag men jag känner att jag mår bra av det