Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLättareFörsta veckan: v 36
You need to log in to create posts and topics.

Mer än halva veckan har gått, hur går det för er, kära vänner?

Är lite rosslig i halsen, nyser och snörvlar men det tänker jag inte bry mig om! Ibland håller sig förkylningen borta bara för att jag inte lägger energi på den. Den kommer när den kommer i v

i morse var det 0,5 kg lättare

tränar och stå men min invägning ä på sönda
hu gå de sj

För min det går det bra, promenerar och är igång hela dagarna, jag brukar säga så här: " man skulle egentligen vara mager som en jakthund som man håller på varje dag" ja så skäns det i allafall.
Äter bra mat enligt GI slarvar inte mycket, tittat inte åt g

Hej
Jag följer gärna med på denna gresa. Jag har som mål att gå ned 6-7 kg inom en 20 veckors period med start denna vecka. För mig så är det stora problemet godis. Jag äter mycket godis som hela tiden gör att jag aldrig når fram till mina mål. Så snart d

Jag tvingade ut mig på en halvtimmes promenad igår kväll. Solen sken och det var härligt när jag väl kom ut. Men yrseln är inte rolig och sänker hela måendet.

Jag har i alla fall en bok med Qigong-övningar som jag läste lite i igår och där stod det vilka

Bravo Sussi. (L)
Och heja alla oss andra... (H:)

nu har min älskling vaknat så nu går jag till gymmet =) så skönt å vibb träna på morgonen när det är alldeles tomt på gymmet !!!

hoppas alla får en bra dag !!!

kram

Jag har ingen riktig skog på nära håll, blir avundsjuk på er som hör fågelsång och kan känna skogsdofter! Jag får nöja mig med stadens överbefolkade gångbanor.
Gnäll gnäll, Förlåt!
Jag menade bara som en förklaring till varför jag undrade hur man inte ska

(L) Veckan hittills har varit riktigt bra kämpat av mig!
Jag har slutat registrera att jag promenerar till jobbet. Men har varit där varje dag!Så jag vet att jga har den "extra" motionen, om jag inte gör något annat en dag.
Godis, i måndags, sen efter det

mcd cesar sallad med grillad kyckling är åxå go slipper du stripsen och kan känna dig nyttig fast du äter på snabbmatskedja =)