Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLättareFörsta veckan: v 36
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja träna Qigong. Det börjar en nybörjarkurs nu i slutet av september så den ska jag gå. Jag har sökt massor om spänd nacke och Qigong verkar vara bra mot det.

Hurra för mig idag!!! (H:)(H:)(H:)
Satte rekord med 7 varv i skogen som jag gick med stavarna. Har aldrig stavat så långt förut, 6 varv var max. Det blev över 10 km!!!
Var grinig när jag gick iväg men blev gladare och gladare så vid femte varvet undrade

Mmmm.....på många sätt (L)

Bravo Eva! Vad duktig man känner sig när man har lyckats pressa sig lite mer än vanligt :).

Hur gör man för att inte tröttna på sin runda?
Eva som gick sin 7 varv idag...(t+)
Jag gick en 100 minuters promenad och funderade över detta...
Hur gör ni vänner, på era långpromenader?

ja kör mp3 spelaren de är de ända... som gäller för mig då får ja fokus i musiken..

Om man köra 1 väg så kanske man kan köra motsatta riktningen..

Puss Maria! (L)

Tänk att man är så olika!
Älskar att vara ute i skogen!!! Vill ha tyst omkring mig så jag har inte musik. Gillar att gå exakt samma väg varje gång, ju mer jag lär känna vartenda gupp desto mer trivs jag, känner mig hemma liksom...
Ser massa djur, en har

ja du ja gillar me skogen saknar den skog som var hemma där ja är född och uppvuxen på ..

men tycker de är roligare att gå me någon i skogen.. med eller utan stavar..

nu till vintern tänke ja börja köra hårt me stavarna ner till jobbet...

raskt tem

Vilken bra idé, Hans!!! (t+) Jag är på! Om man bara kunde garantera att fluktare och annat konstigt folk håller sig borta! *skrattar*