Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 10:56Benen fladdrar inte omkring när du vurpar utan sitter kvar i pedalerna, pedalerna löser ut som "slalombindningar" när krafterna blir för stora. (t+)
På så sätt slipper du skada ledband , korsband, senor och ligament i knän, ben och fötter i onödan ( ska
Benen fladdrar inte omkring när du vurpar utan sitter kvar i pedalerna, pedalerna löser ut som "slalombindningar" när krafterna blir för stora. (t+)
På så sätt slipper du skada ledband , korsband, senor och ligament i knän, ben och fötter i onödan ( ska
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 11:13När jag vurpade förra sommaren följde cykeln med i en kullerbytta, då pedalerna inte löste ut. Det var nog ganska bra, för det resulterade bara i några små skrapsår. Hade jag kunnat flaxa fritt med benen, hade jag säkert kunnat trassla in nån fot nånstans
När jag vurpade förra sommaren följde cykeln med i en kullerbytta, då pedalerna inte löste ut. Det var nog ganska bra, för det resulterade bara i några små skrapsår. Hade jag kunnat flaxa fritt med benen, hade jag säkert kunnat trassla in nån fot nånstans
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 16:50OK, det blir nog att titta lite närmre på ny lösning vad gäller pedaler, tack för alla tips!
Nu gick det ok för mig relativt sett om man tänker på vilka lindriga skador jag fick så nu kommer nog dagens gnäll.
Jag har 3 stora plåster på kroppen som jag r
OK, det blir nog att titta lite närmre på ny lösning vad gäller pedaler, tack för alla tips!
Nu gick det ok för mig relativt sett om man tänker på vilka lindriga skador jag fick så nu kommer nog dagens gnäll.
Jag har 3 stora plåster på kroppen som jag r
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 16:57Rakade ben är inte dumt när man vurpar.
Rakade ben är inte dumt när man vurpar.
Quote from ellen olsson on 13 August 2009, 16:59Ett alternativ:
http://www.veetformen.co.uk/home/index.html
Ett alternativ:
http://www.veetformen.co.uk/home/index.html
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 17:00Är det någon form av schampoo?
Är det någon form av schampoo?
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 17:18Jag fick reda på i sommras att i den kurvan jag gjorde min första vurpa var den samme kurvan Lance Armstrong blev påkörd av en bil i för ett par år sedan...och ungefär där slutar alla liknelser.
Jag fick reda på i sommras att i den kurvan jag gjorde min första vurpa var den samme kurvan Lance Armstrong blev påkörd av en bil i för ett par år sedan...och ungefär där slutar alla liknelser.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 17:22Genast blev din vurpa mkt coolare än alla andras (H)
Genast blev din vurpa mkt coolare än alla andras (H)
Quote from ellen olsson on 13 August 2009, 17:25Magnus: Var har du vuxit upp egentligen?
Magnus: Var har du vuxit upp egentligen?
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 17:42Testa David!!!
Och lova att lägga ut foto här sen 😀
Testa David!!!
Och lova att lägga ut foto här sen 😀