Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 15:44Håller med. Hade varit intressant med andra förslag / tips? Vad använder proffsen när de kört och trillar på touren t.ex. Hittils har bara två förslag kommit upp... Gissar att det finns fler!
Håller med. Hade varit intressant med andra förslag / tips? Vad använder proffsen när de kört och trillar på touren t.ex. Hittils har bara två förslag kommit upp... Gissar att det finns fler!
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 15:59Kalla Ankaplåster?
Kalla Ankaplåster?
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 01:08bild:http://myskitch.com/drrwinters/bacon_strips_bandages__archie_mcphee_-20070711-143624.jpg
bild:http://myskitch.com/drrwinters/bacon_strips_bandages__archie_mcphee_-20070711-143624.jpg
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 12:48Jag tackar för alla tips i den här tråden.
Nu har nästa steg kommit och det är att mina skrapsår läker men jösses vad de kliar. Måste verkligen hålla i mot för att inte klia och skada de sårskorpor jag fått.
Jag tackar för alla tips i den här tråden.
Nu har nästa steg kommit och det är att mina skrapsår läker men jösses vad de kliar. Måste verkligen hålla i mot för att inte klia och skada de sårskorpor jag fått.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 08:16But I told you, vaselin is the shit! Kliar inte och inga skorpor som går sönder. Fram med tuben bara.
But I told you, vaselin is the shit! Kliar inte och inga skorpor som går sönder. Fram med tuben bara.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 12:42ok, skall se om jag har en hemma annars är det väl apoteket igen.
Tack för tipset!
ok, skall se om jag har en hemma annars är det väl apoteket igen.
Tack för tipset!
Quote from Fredrik Närenfors on 18 August 2009, 17:48Kliar, sårskorpor? Då har du inte använt Tegaderm hör jag.
Kliar, sårskorpor? Då har du inte använt Tegaderm hör jag.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 18:24Vurpa??
Vurpa??
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 20:57Min första vurpa var en "viltolycka".
Jag cykelpendlar till jobbet och kommer i god fart på Norr Mälarstrand i Stockholm på väg hem. Ni som har cyklat där vet att det är smalt och ingen höjdare att möta en vinglig tant eller tonåring med mobilen limmad i
Min första vurpa var en "viltolycka".
Jag cykelpendlar till jobbet och kommer i god fart på Norr Mälarstrand i Stockholm på väg hem. Ni som har cyklat där vet att det är smalt och ingen höjdare att möta en vinglig tant eller tonåring med mobilen limmad i
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:04Hur gick det för anden? 😉
Hur gick det för anden? 😉