Quote from Guest on 29 April 2008, 19:03Hej!
Fört ungefär ett år sedan lämnade jag in min cykel på en välkänd och ganska stor cykelaffär. Det som skulle bytas var kassett och kedja inför VR. När jag hämtat cykeln och var på väg därifrån så växlar jag ner till och när jag gör etta hoppar kedjan
Hej!
Fört ungefär ett år sedan lämnade jag in min cykel på en välkänd och ganska stor cykelaffär. Det som skulle bytas var kassett och kedja inför VR. När jag hämtat cykeln och var på väg därifrån så växlar jag ner till och när jag gör etta hoppar kedjan
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 19:13Ser att du bor i Norrköping - har ingen kunskap om stan men tycker nog att du borde ha bytt till en erkänt bra cykelreperatör där.. (Det kanske du gjort o då bör det ju inte vara några problem) Norrköpingskillar o -tjejerna här kommer säkert att berätta v
Ser att du bor i Norrköping - har ingen kunskap om stan men tycker nog att du borde ha bytt till en erkänt bra cykelreperatör där.. (Det kanske du gjort o då bör det ju inte vara några problem) Norrköpingskillar o -tjejerna här kommer säkert att berätta v
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 19:15Min åsikt är att om du inte är född med fem tummar på varje näve, så är det dags att bli din egen mekaniker. Cykeln är faktiskt väldigt okomplicerad. Kan du läsa och förstå engelska bra, så finns all information du behöver på nätet, och med några få undan
Min åsikt är att om du inte är född med fem tummar på varje näve, så är det dags att bli din egen mekaniker. Cykeln är faktiskt väldigt okomplicerad. Kan du läsa och förstå engelska bra, så finns all information du behöver på nätet, och med några få undan
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 19:36Rasmus - jag har tänkt precis som du, men sen så vågade jag inte ta tag i det... Jag tom köpt ett mekställ och fått två böcker, både Zinn och Park Tool. Just nu är jag begränsad till att byta däck! 🙂
Problemet är att jag inte har någon cykel att öva på
Rasmus - jag har tänkt precis som du, men sen så vågade jag inte ta tag i det... Jag tom köpt ett mekställ och fått två böcker, både Zinn och Park Tool. Just nu är jag begränsad till att byta däck! 🙂
Problemet är att jag inte har någon cykel att öva på
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 19:39Ja börja meka med en gamal cykel jag hade bara för att lara mig. Det ar ju altid bast att lita på sej sälv om man blir stående nånstans, likadant om de galler bilen
Ja börja meka med en gamal cykel jag hade bara för att lara mig. Det ar ju altid bast att lita på sej sälv om man blir stående nånstans, likadant om de galler bilen
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 19:40way to go !!
way to go !!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:41Gary Fleming bor i Norrköping.
Gary Fleming bor i Norrköping.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:16Själv tycker jag alltid att cyklarna funkar sämre efter service....... (Jönköpingsgatan)
Själv tycker jag alltid att cyklarna funkar sämre efter service....... (Jönköpingsgatan)
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:46Hej Kristoffer.
"Nu undrar jag vad ni tycker. Vad ska jag ha för förväntningar när jag hämtar cykeln nu? Ska jag räkna med att växlarna behöver justeras direkt osv? Är det skillnad på att byta komponenter och justera dem? Självklart ligger det i mitt int
Hej Kristoffer.
"Nu undrar jag vad ni tycker. Vad ska jag ha för förväntningar när jag hämtar cykeln nu? Ska jag räkna med att växlarna behöver justeras direkt osv? Är det skillnad på att byta komponenter och justera dem? Självklart ligger det i mitt int
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:49P. var lämnar du in din cykel? (eller kanske i pluralis)
P. var lämnar du in din cykel? (eller kanske i pluralis)