Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:59Hej Maria.
Jag lämnar in min "Wille" till Solsta Cykel Shop.
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vad=Cyklar&var=KARLSTAD&Vkiid=fcYBKG7TCUToGHZaFJcURQ%3d%3d&Vkid=15902511
Och dessa är ok tycker jag, men jag har inte servat någon cykel där.
Cykela
Hej Maria.
Jag lämnar in min "Wille" till Solsta Cykel Shop.
Och dessa är ok tycker jag, men jag har inte servat någon cykel där.
Cykela
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 22:02Köpte på Solsta, kanske bästa att gå dit med den när den dagen kommer med.
Tack för tipsen!
Köpte på Solsta, kanske bästa att gå dit med den när den dagen kommer med.
Tack för tipsen!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 22:06Fint att ha en Willie. Den kan man låna ut ibland.
Fint att ha en Willie. Den kan man låna ut ibland.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 22:07Hej Maria.
Ja, jag köpte en cykel där, för en sådär femton år sedan och sen dess har jag hållit mig där. Jag tycker att dom gör ett bra jobb och när jag inte tyckt det så fixar dom till det med en gång och utan att knussla. Jag kom in med ett par hjul ef
Hej Maria.
Ja, jag köpte en cykel där, för en sådär femton år sedan och sen dess har jag hållit mig där. Jag tycker att dom gör ett bra jobb och när jag inte tyckt det så fixar dom till det med en gång och utan att knussla. Jag kom in med ett par hjul ef
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 22:08Hej David.
Ja det gör jag gärna, till bättre behövande;)
Vänligen
P.
Hej David.
Ja det gör jag gärna, till bättre behövande;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 22:11Jag är bättre behövande
Jag är bättre behövande
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 23:24Gary-> jo, den är redan där. Vem som ska ta hand om den vet jag inte. Det var så mycket folk där nu ikväll. Jag har meddelat vad som ska göras så nu håller jag tummarna för att det går bra. 🙂 Hämtar den på måndag!
Gary-> jo, den är redan där. Vem som ska ta hand om den vet jag inte. Det var så mycket folk där nu ikväll. Jag har meddelat vad som ska göras så nu håller jag tummarna för att det går bra. 🙂 Hämtar den på måndag!
Quote from Elias Engqvist on 30 April 2008, 08:43"men helst på f.m." - hehe, betyder det att han är så full på e.m. att man inte kan prata med honom 🙂
"men helst på f.m." - hehe, betyder det att han är så full på e.m. att man inte kan prata med honom 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 19:38Jag köpte en cykel i tisdags. Vi kom överens om att jag skulle hämta den i onsdags så skulle de montera på pedalerna också och höja sadeln lite.
Det hade de gjort. Jag frågade om det är bara att köra nu då. Det var det.
Sedan frågade jag om man måste ha
Jag köpte en cykel i tisdags. Vi kom överens om att jag skulle hämta den i onsdags så skulle de montera på pedalerna också och höja sadeln lite.
Det hade de gjort. Jag frågade om det är bara att köra nu då. Det var det.
Sedan frågade jag om man måste ha
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 19:41Argh!!! Eländes elände. Köpte du den i Vaasa?
Gå tillbaka och klaga så det sprutar om det!
Argh!!! Eländes elände. Köpte du den i Vaasa?
Gå tillbaka och klaga så det sprutar om det!