Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hasse: e, tyvärr är det så...

Gary, jo det har jag, problemet är ingen annan cykelhandlare säljer det cykelmärke jag har och förövtigt har varuit mycket nöjd med och är, det är ju inte fel på cykelns i det fallet, så att säga . Ärligt vet jag inte vart m

Shit! tänkte lämna in cykeln på service veckan innan VR hos dom. Tror jag skiter i det 🙂

(Hoppas det blir finväder till helgen så man slipper ullfrottén och dubbdäcken)

Fuji har Nurnberg Versicherung och kör på. Marie L hade en sådan som jag ordnade köpare på.

Jag vet inte vem som har den i Tyskland. Det är blir till att söka på nätet och se till så handlaren får klarhet var ni kan få fatt i en ram.

Hasse: Lördagmorgon 7 plus och 1 m/s, dubbdäck av ullfrotte på, söndag morgon. söndag dag 15 plus och 5/s ullfrotte av och nån att ligga på rulle med:D

Har du nån erfarenhet av södersport föressten?

David: en dum fråga men vad är en LBS??

Ingen fråga är dum, bara svaren ibland!

Local Bike Shop.

😀 då vet jag david, man lär sig nåt nytt varje dag!

Hmm Nu blev man ju bara mer imponerad av den servicen som jag har blivit van vid i denna stan...

Man traskar in och säger
"kan du kolla på bakväxeln" man går runt i butiken i någon minut innan reparationskillen kommer fram och säger
"duu, du måste nog

Helena. Nix, ingen erfarenhet av Söder Sport. Men kan det bli värre 😉 .

På lördag morgon kommer jag defentivt passera Böle med sikte på Sandsundsbron, Hallen, Ytterån, Rödön, Ösd utan ullfrotté och dubbdäck. Hoppas att Isbjörnarna dragit norrut så man s

följetongen cykel på reparation fortsatte även i dag, jag lämande åter in den i går, för åtgärd av vevarmar, byte av styrlinda eftersom mekarkillen kladdat ned mitt vita styre med olja, rikting av hjul, får tillbaka cyklen, vevarmar iodrningställda, men i