Quote from Guest on 26 April 2009, 20:50Hej,
Jag cyklar mest i skogen, vilket innebär att jag kör ett tag för att sen stanna då det blir för komplicerat (eller blir trött). Igår var jag ute och körde landsväg/grusväg och körde i ett sträck i 1,5 timme. Mina fötter somnade/domnar. Vad kan detta
Hej,
Jag cyklar mest i skogen, vilket innebär att jag kör ett tag för att sen stanna då det blir för komplicerat (eller blir trött). Igår var jag ute och körde landsväg/grusväg och körde i ett sträck i 1,5 timme. Mina fötter somnade/domnar. Vad kan detta
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:00Du kanske knyter/spänner åt skorna för hårt. Fötterna sväller lite unde cykling och då kan det bli lite trångt.
Du kanske knyter/spänner åt skorna för hårt. Fötterna sväller lite unde cykling och då kan det bli lite trångt.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:04Vad har du för skor? Är sulan tillräckligt hård?
Vad har du för skor? Är sulan tillräckligt hård?
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:06Glömde
Sitter du rätt? Bruses eminenta sadelskola ger dig många svar: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Glömde
Sitter du rätt? Bruses eminenta sadelskola ger dig många svar: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Quote from ellen olsson on 26 April 2009, 21:39Jag och en del kompisar har betat av några olika modeller och några olika sulor innan vi hittat något som funkar i längden. Nuförtiden kör jag uteslutande Specialized.
Jag och en del kompisar har betat av några olika modeller och några olika sulor innan vi hittat något som funkar i längden. Nuförtiden kör jag uteslutande Specialized.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:42Jag har haft samma problem men efter att jag lossat lite på översta spännet domnar inte fötterna.
Jag har haft samma problem men efter att jag lossat lite på översta spännet domnar inte fötterna.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:51Specialized is da shit. För mig i allafall
Specialized is da shit. För mig i allafall
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:56Köpte också ett par Spezialised i höstas. blev av med mina ömmande knän och upplever inte att fötterna domnar längre.
Köpte också ett par Spezialised i höstas. blev av med mina ömmande knän och upplever inte att fötterna domnar längre.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:00Sidi har fina LVGskor.
Sidi har fina LVGskor.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:03Jag sitter också med bortdomnade och iskalla tår, men jag vet att det beror på att mina skor är för smala i fram och stryper blodtillförseln. Har ett par Shimano köpta på nätet på rea, så det var en medveten chansning som inte lönade sig...
Är Specialize
Jag sitter också med bortdomnade och iskalla tår, men jag vet att det beror på att mina skor är för smala i fram och stryper blodtillförseln. Har ett par Shimano köpta på nätet på rea, så det var en medveten chansning som inte lönade sig...
Är Specialize