Quote from ellen olsson on 26 April 2009, 22:03Jag två par Sidiskor jag inte kan använda på långpass. De ligger och samlar damm hos en kompis...
Jag två par Sidiskor jag inte kan använda på långpass. De ligger och samlar damm hos en kompis...
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:04Kör inte du med Orca?
Kör inte du med Orca?
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 22:34SIDI (Dominator Mega) rekommenderas. Passar till och med mina ankfötter samt är löjligt oförstörbara. Shimano-dojor däremot är en enda plåga.
SIDI (Dominator Mega) rekommenderas. Passar till och med mina ankfötter samt är löjligt oförstörbara. Shimano-dojor däremot är en enda plåga.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:27De Specialized jag provat är bredare än Sidi. Provat ett par riktigt breda o sköna Gaerne som tyvärr var lite för korta
De Specialized jag provat är bredare än Sidi. Provat ett par riktigt breda o sköna Gaerne som tyvärr var lite för korta
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 12:56>Shimano däremot är en enda plåga!
Det håller jag med om!
>Shimano däremot är en enda plåga!
Det håller jag med om!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:35Om kloss och sitt är ok, och dojan i övrigt är bekväm brukar domning handla om för hårt spända/ansatta skor. Min bredfot gillar Shimano, men det gör inte cykelesteten i huvudet.
Skulle tro att sko och fot behöver trivas ihop och att det kanske inte allti
Om kloss och sitt är ok, och dojan i övrigt är bekväm brukar domning handla om för hårt spända/ansatta skor. Min bredfot gillar Shimano, men det gör inte cykelesteten i huvudet.
Skulle tro att sko och fot behöver trivas ihop och att det kanske inte allti
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 05:30jag har också problem med domningar. både på ovansidan av foten samt undersidan 🙁 jättejobbigt och jättebesvärligt. Det kommer bara efter några minuter. Om jag lossar på ovansidan så bli skorna för stora och det blir svårt att dra. 🙁
jag har också problem med domningar. både på ovansidan av foten samt undersidan 🙁 jättejobbigt och jättebesvärligt. Det kommer bara efter några minuter. Om jag lossar på ovansidan så bli skorna för stora och det blir svårt att dra. 🙁
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 08:03Har oxå nog lite "ankfötter", och kunde få domningar.
Verkar som mina fötter blir lite lite större efter någon timma på cykeln, och då kan jag känna domningar oxå. Brukar oxå bara lossa lite på alla kardborreband så kommer känseln tillbaka.Har Diadora-s
Har oxå nog lite "ankfötter", och kunde få domningar.
Verkar som mina fötter blir lite lite större efter någon timma på cykeln, och då kan jag känna domningar oxå. Brukar oxå bara lossa lite på alla kardborreband så kommer känseln tillbaka.
Har Diadora-s
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 08:27Ställ in sittställningen ordentligt så kanske det försvinner. Jag satt tre cm för högt och då domnade en fot bort totalt . Läste då i tidningen Cykla om sittställningen ändrade och det försvann.
Ställ in sittställningen ordentligt så kanske det försvinner. Jag satt tre cm för högt och då domnade en fot bort totalt . Läste då i tidningen Cykla om sittställningen ändrade och det försvann.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:21Måste köpa riktiga cykelskor jag också, men jag vågar inte beställa på nätet, jag har för breda fötter för att våga chansa, vill prova skorna först innan jag köper dom.
Sådana där ugnsbakade skor, är de mycket skonsammare för fötterna?
Måste köpa riktiga cykelskor jag också, men jag vågar inte beställa på nätet, jag har för breda fötter för att våga chansa, vill prova skorna först innan jag köper dom.
Sådana där ugnsbakade skor, är de mycket skonsammare för fötterna?