Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 13:23Mina löparskor måste jag ha lite bredare i mitten, därför skaffade jag cykelskor som jag bakade och har inte haft problem. Mycket nöjd med valet. Har Shimano SH-M300, men motsvarande till racer heter Shimano SH-R300.
Mina löparskor måste jag ha lite bredare i mitten, därför skaffade jag cykelskor som jag bakade och har inte haft problem. Mycket nöjd med valet. Har Shimano SH-M300, men motsvarande till racer heter Shimano SH-R300.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 20:54Ugnsbakade? Hur funkar det?
Ugnsbakade? Hur funkar det?
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:44Sulan och skon hettas upp i en ugn, sätts på foten. Man trär över en plastpåse och sluter det tätt samt suger ut all luft så att skon kramar om runt foten. Sedan får man stå en stund tills skon har svalnat. Kan göras hos större cykelhandlare som har en sp
Sulan och skon hettas upp i en ugn, sätts på foten. Man trär över en plastpåse och sluter det tätt samt suger ut all luft så att skon kramar om runt foten. Sedan får man stå en stund tills skon har svalnat. Kan göras hos större cykelhandlare som har en sp
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:46Jag har hört att de blir för täta och därmed inte så luftiga.
Jag har hört att de blir för täta och därmed inte så luftiga.
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:50Detta justeras med banden på ovansidan av skorna...
Detta justeras med banden på ovansidan av skorna...
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:51Buntbanden?
Buntbanden?
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 22:40Rauli : Låter intressant!, vad får man betala för mina ankfötter ungefär så att skorna passar som handsken?.
Funkar det bara på kolfiberskor?
Rauli : Låter intressant!, vad får man betala för mina ankfötter ungefär så att skorna passar som handsken?.
Funkar det bara på kolfiberskor?
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 23:42Cykelcity har fortfarande förra säsongens baksko på rea:
http://cykelcity.jetshop.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=678Har själv ett par såna där. Dom enda cykelskor jag provat, så jag kan inte jämföra dom med nåt annat, men dom har funkat br
Cykelcity har fortfarande förra säsongens baksko på rea:
http://cykelcity.jetshop.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=678
Har själv ett par såna där. Dom enda cykelskor jag provat, så jag kan inte jämföra dom med nåt annat, men dom har funkat br
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 23:461300:- för att få ett par skor som ska passa jättebra är ett klipp!.
Problemet med de jag har nu, är att ena skon är lite lite mindre än den andra (eller så är min ena fot större..) så det vore väldigt bra att testa det här !
1300:- för att få ett par skor som ska passa jättebra är ett klipp!.
Problemet med de jag har nu, är att ena skon är lite lite mindre än den andra (eller så är min ena fot större..) så det vore väldigt bra att testa det här !
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 18:21Inte ovanligt med olika storlekar på fötterna. Ovanligt att ha exakt lika stora däremot... För vissa är dock skillnaden mer märkbar.
Inte ovanligt med olika storlekar på fötterna. Ovanligt att ha exakt lika stora däremot... För vissa är dock skillnaden mer märkbar.