Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:53Tack för diskussionen. Jag har inte skon för tight snarare tvärtom, iaf så känns det. Jag funderar på om klossen sitter på rätt ställe. När jag köpte skorna och SPD pedaler så satte jag klossarna ungefär i mitten. Varför vet jag inte men det var väl en br
Tack för diskussionen. Jag har inte skon för tight snarare tvärtom, iaf så känns det. Jag funderar på om klossen sitter på rätt ställe. När jag köpte skorna och SPD pedaler så satte jag klossarna ungefär i mitten. Varför vet jag inte men det var väl en br
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:23Det generella rådet verkar vara att stortåleden ska vara över pedalaxeln. Men det betyder ju givetvis inte att det är rätt för alla.
BILD:http://www.jimlangley.net/crank/cleat1.gif
Det generella rådet verkar vara att stortåleden ska vara över pedalaxeln. Men det betyder ju givetvis inte att det är rätt för alla.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:27Jag har oftast mina "Balls" ovanför sadlen när jag cyklar.
Jag har oftast mina "Balls" ovanför sadlen när jag cyklar.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 22:28Andras: Bakade mina skor på Team Sportia (Jönköping) om jag inte misstar mig så gick det på 300 kr. Skorna är kolfiber och funkade fint.
Andras: Bakade mina skor på Team Sportia (Jönköping) om jag inte misstar mig så gick det på 300 kr. Skorna är kolfiber och funkade fint.
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 04:25jag kom på en sak innan vi drog iväg på vår 10mila runda 🙂
jag klippte sönder en badsvamp och satte den på fotryggen (så den täckte hela ovandelen) innan jag klämde åt med skon (eftersom jag lätt domnar bort i fötterna pga tryck mot fotryggen). Jag mås
jag kom på en sak innan vi drog iväg på vår 10mila runda 🙂
jag klippte sönder en badsvamp och satte den på fotryggen (så den täckte hela ovandelen) innan jag klämde åt med skon (eftersom jag lätt domnar bort i fötterna pga tryck mot fotryggen). Jag mås
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 21:57Var hittar man Specialized skor i Göteborg för jag står inte ut med mina Shimano dojjer längre
Var hittar man Specialized skor i Göteborg för jag står inte ut med mina Shimano dojjer längre
Quote from ellen olsson on 6 May 2009, 22:16Bikeplace
Bikeplace
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:24Tackar Fredrik får svänga förbi där och prova lite 🙂
Tackar Fredrik får svänga förbi där och prova lite 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 13:29Var inne på Bikeplace på lunchen och dom hade i stort sett inga Specialized räser skor inne så som vanligt hamnade jag på Cykelcity 🙂 och kom därifrån med ett par SIDI GENIUS 5 MEGA http://cykelcity.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=2389
Grymt bra att
Var inne på Bikeplace på lunchen och dom hade i stort sett inga Specialized räser skor inne så som vanligt hamnade jag på Cykelcity 🙂 och kom därifrån med ett par SIDI GENIUS 5 MEGA http://cykelcity.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=2389
Grymt bra att
Quote from j sollerman on 8 May 2009, 15:12På allebike i Alingsås har dom Specializedskor. Köpte mina där.
På allebike i Alingsås har dom Specializedskor. Köpte mina där.