Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELFar man bli kar i en 40-aring?
You need to log in to create posts and topics.

Allie < Självklart får du hänga med på afterwork! Jag bor inte heller centralt i Sthlm, men dock inom 08-området.

Begreppet Stockholm är ytterst relativt...säger jag i Saltsjöbaden!...Min definition är om man kan tänka sig en After Work i Stockholm räknas man som Stockholmsområdesbo...typ!

Innanför tullarna!
De som är bosatta i förorten får själv ordna tillställningar som Stureplansprofilerna inte bevistar.

vi bor i förorterna för att slippa stureplansprofilerna

"vi bor i förorterna för att slippa stureplansprofilerna"

hihi 😀

Ok, då är jag väl en storstockholmsbo då, fastän jag bor i Uppsala län. Flyttade ju faktiskt hit till Knivsta för att det var nära Stockholm och med lite optimism en Stockholmsförort, ha ha. När ska denna föreslagna Irl bli av då? Ta den gärna fredagen 29

Fredag den 28:e eller Lördag den 29:e? I alla fall enligt min almenacka 🙂
Vilket som passar mig i alla fall.

Om vi kommer till skott, var ska vi alla träffas i så fall? Bör vara nära allmänna kommuniktioner och något som är lätt att hitta till.

Plattan.

Oj då, sa visst fel datum. Menade fredagen 28 mars, men jag kan nog på lördagen också. Om min ekonomi tillåter, ska undersöka saken. Borde vi kanske starta en ny tråd om detta om fler ska upptäcka att det är en irl på g? Alla kanske inte har blivit nyfikn

haha klart du får bli kär i en 40 åring, det viktigaste i livet är väl i alla fall att ge och ta emot kärlek. (L) Länge leve kärleken =)